Самбірська

районна державна адміністрація

ПОГОДЖЕНО                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

В. о голови районної державної                               Заступник начальника управління

адміністрації                                                               праці та соціального захисту ______________  І.Пікулицький                               населення

_________________2013 р.                                       ____________ Н. Черевична

 М.П.                                                                            __________________2013 р.

                                                                                            М. П.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНАКАРТКААДМІНІСТРАТИВНОЇ  ПОСЛУГИ

«Призначення державної соціальної допомоги по догляду за дитиною віком до трьох років»,яканадаєтьсявідділомсоціальних допомог та компенсацій управлінняпрацітасоціальногозахистунаселенняСамбірськоїрайонноїдержавноїадміністрації

 

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги

1

Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги

81400 Львівська обл.Самбірський р-н

м. Самбір вул.Мазепи,8

2

Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги  

Понеділок-четвер – 9.00 – 18.00

п’ятниця – 9.00 – 16.45

обідня перерва – 13.00 – 13.45

3

Телефон/факс ,

адреса електронної  пошти суб’єкта адмін. послуги

(032-36) 3-44-58

mail: ssoczahyst@mail.ru

 

Нормативні акти, якими регламентуються надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України „Про Державний бюджет України”;

Закон України „Про державну соціальну допомогу сім’ям з дітьми”;

Закон України „Про звернення громадян”;

Закон України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо призначення тимчасової державної допомоги дітям»

 

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова від 27.12.2001р. за №1751 „Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

 -

7

Акти місцевих органів виконавчої влади

 -

Умови отримання адміністративної послуги

8

Підстава для одержання адмін.послуги

Звернення громадянина особисто  або через законного представника

9

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адмін.послуги

1. Заява;

2. Копія свідоцтва про народження дитини;

3.Довідка про склад сім’ї батьків (усиновителя, опікуна);

4. Копії трудових книжок обох батьків (усиновителя, опікуна);

5. Довідка  з Центру зайнятості заявника, якщо заявник перебуває на обліку в міжрайоном центрі зайнятості;

6. Довідка з місця служби або навчання, якщо заявник служить, навчається;

7. Паспорт;

8. Ідентифікаційний код;

9. Соціальний рахунок у відповідних банківських установах

 

З урахуванням доходів додатково додають:

1. Декларація;

2. Довідки про доходи кожного члена сім’ї за 6 місяців, що передують зверненню (на затвердженому бланку);

3. Довідки про розмір грошового еквіваленту пільг (при їх наявності);

4. Довідка про розмір земельної ділянки та пільги.

5. Довідка про склад сім’ї (земельна ділянка);

10

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адмін.послуги

Особисто, через законного представника

11

Платність (безоплатність) надання

адмін. послуги

Безоплатно

12

Строк надання

адміністративної послуги

10 днів

 

13

Перелік підстав для відмови у наданні

адмін. послуги

Відсутність повного пакету документів

14

Результат надання

адмін. послуги

Виплата допомоги

15

Способи отримання відповіді (результату)

Заявнику виплачується допомога через установи банків або відділення зв'язку

16

Примітка

-

       

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 65 гостей та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua