Самбірська

районна державна адміністрація

Голова Самбірської районної державної адміністрації Геннадій Дейниченко 8 листопада о 8 год. провів оперативну нараду із керівниками територіальних органів центральної виконавчої влади, заступниками голови та керівниками структурних підрозділів районної державної адміністрації. Проаналізовано тижневу роботу. Начальник фінансового управління районної державної адміністрації Василь Демків проінформував про зміст розпорядження голови Львівської обласної державної адміністрації Василя Горбаля №1218/0/5-10 «Про затвердження дорожньої карти з оптимізації мережі бюджетних установ» від 25 жовтня.

        На виконання вимог п. 20 доручення Президента України за підсумками робочої поїздки  до Київської обл. та засідання Ради регіонів у м. Буча 9 вересня, з метою забезпечення ефективного використання бюджетних коштів затверджено дорожню карту «Оптимізація мережі бюджетних установ Львівщини». Зобов’язано, в т.ч. і голову Самбірської районної державної адміністрації забезпечити виконання Положень дорожньої карти впродовж 2010-2014 рр.  Передумови прийняття дорожньої карти – доручення Президента України за підсумками робочої поїздки до Київської обл. та засідання Ради регіонів у м. Буча 9 вересня, необхідність зміни структури, функціонального навантаження та кількості бюджетних установ для поліпшення якості  й доступності освіти й медичного обслуговування, підвищення ефективності й стабільності соціального захисту населення.

       Цілі проведення змін – оптимізація мережі бюджетних установ відповідно до потреб населення, сприяння поліпшенню їх функціонування, підвищенню ефективності використання бюджетних аги снувань; доступність отримання якісних послуг, гарантованих державою, в галузях освіти,культури, охорони здоров’я, соціального захисту на забезпечення населення, фізичної культури та спорту, державного управління - з метою забезпечення  рівного доступу до якісної освіти дітей та учнівської молоді, що проживають на території області; забезпечення рівного доступу всіх членів суспільства до необхідних медичних послуг високої якості, поліпшення стану здоров’я населення області; створення належних умов для творчості,естетичного виховання молоді,забезпечення надання доступних культурно-мистецьких послуг та задоволення соціально-культурних потреб населення; створення умов для залучення всіх категорій населення до здорового способу життя через активні повноцінні заняття фізичною культурою та спортом, зміцнення здоров’я, забезпечення фізичного розвитку жителів області; створення умов для подолання чи пом’якшення дії несприятливих життєвих обставин на незахищені верстви населення області; підвищення ефективності державного управління.

    Етапи проведення змін – І етап (2010р. – І півріччя 2011р.) з метою оптимізації мережі бюджетних установ і чисельності їх працівників, проведення аналізу відповідності наявної мережі бюджетних установ потребам громадян для забезпечення необхідного рівня надання соціальних освітньо-культурних та інших бюджетних послуг, визначення доцільності подальшого функціонування установ та закладів. ІІ етап (ІІ півріччя 2011р.)– напрацювання пропозицій щодо оптимізації мережі бюджетних установ, її законодавчого та нормативного врегулювання. ІІІ етап (2011р. - 2013р.) – за необхідності здійснення безпосереднього скорочення мережі бюджетних установ, проведення реорганізації окремих установ, їх об’єднання або перепрофілювання. ІV етап (2014р.) – оцінка досягнутих результатів, проведення заходів з оптимізації мережі бюджетних установ. 

    Цінності оптимізації мережі бюджетних установ – системне підвищення рівня якості надання послуг у галузях освіти, охорони здоров’я,  культури, соціального захисту та забезпечення населення, фізичної культури і спорту, державного управління з одночасним максимально можливим наближенням їх надання до безпосереднього споживача; створення належних умов населенню для отримання якісних і доступних послуг у соціально-культурній сфері, сфері соціального захисту населення та державного управління; забезпечення справедливого та неупередженого розподілу фінансового ресурсу між галузями соціально-культурної сфери та соціального захисту населення; раціональне та ефективне використання бюджетних коштів.

   Учасники процесу оптимізації – Головне управління охорони здоров’я, Головне управління освіти і науки, Головне управління праці та соціального захисту населення, управління у справах сім’ї та молоді, служба у справах дітей, управління культури, управління фізичної культури і спорту, Головне фінансове управління Львівської обласної державної адміністрації, профспілки працівників бюджетних установ, місцеві органи виконавчої влади та місцевого самоврядування, бюджетні установи.

     Ризики, наслідки їх дії та заходи з нейтралізації. Ризики – окремі положення Конституції України та інших законодавчих та нормативно-правових актів щодо заборони ліквідації чи реорганізації бюджетних установ; скорочення робочих місць у зв’язку із закриттям, об’єднанням або реорганізацією окремих бюджетних установ. Наслідки їх дії – невиконання органами місцевої влади та місцевого самоврядування заходів з оптимізації мережі бюджетних установ; вивільнення працівників бюджетних установ і можливі труднощі їх подальшого працевлаштування за фахом. Заходи з нейтралізації ризиків – внесення змін до Конституції України та в інші законодавчі та нормативно- правові акти в частині заборони скорочення мережі державних та комунальних закладів; визначення обґрунтованого державного замовлення на підготовку та підвищення кваліфікації працівників з урахуванням потреби у наданні відповідних послуг;   прогнозування можливого скорочення працівників бюджетних установ з метою розробки відповідних попереджувальних заходів щодо недопущення зростання безробіття; створення сприятливих умов для перекваліфікації вивільнених працівників відповідно до потреб ринку праці і заявлених потреб роботодавців.

    Очікувані результати – надання органами влади та місцевого самоврядування якісних та доступних послуг усім категоріям населення в галузях соціально-культурної сфери, соціального захисту та забезпечення населення, державного управління; справедливий розподіл наявного фінансового ресурсу відповідної території між розпорядниками бюджетних коштів та збільшення грошового нормативу з розрахунку на одного споживача; підвищення рівня ефективності використання бюджетних коштів та зростання фінансового забезпечення послуги для кожного споживача, і як наслідок покращення життєвого рівня населення.

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 178 гостей та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua