У к р а Ї н а
розпорЯдженнЯ
ГОЛОВИ САМБІРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від “_30_” _січня_ 2013 року № _14_
м. Самбір
Про функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри районної державної адміністрації
Відповідно до ст. 40 Конституції України, законів України «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», п. 9 ст. 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення, всебічного вивчення громадської думки:
1. Затвердити:
1.1. Порядок забезпечення діяльності гарячої телефонної лінії районної державної адміністрації згідно з додатками 1-3.
1.2. Положення про роботу телефону довіри у відділі контролю та роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації згідно з додатком 4.
2. Керівникові апарату районної державної адміністрації Галині Кухар забезпечити належні умови для функціонування гарячої телефонної лінії та телефону довіри.
3. Першому заступникові, заступникам голови, керівнику апарату, начальникам управлінь, відділів районної державної адміністрації, керівникам установ району брати участь у роботі гарячої телефонної лінії відповідно до затвердженого графіку.
4. Відділу контролю та роботи із зверненнями громадян районної державної адміністрації (Л. Васюта) та сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації (А. Німеровська) через засоби масової інформації довести до відома населення району дане розпорядження.
5. Розпорядження голови районної державної адміністрації від 31 грудня 2009 року № 770 «Про організацію тематичної постійної прямої телефонної лінії районної державної адміністрації» та від 17 серпня 2010 року № 418 «Про внесення змін до розпорядження від 31 грудня 2009 року № 770» визнати такими, що втратили чинність.
6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату районної державної адміністрації Галину Кухар.
В. о. першого заступника голови
районної державної адміністрації Іван Пікулицький
Додаток 1
до розпорядження голови
районної державної адміністрації
від “30” січня 2013 року № _14_
Графік
чергування керівництва районної державної адміністрації, начальників управлінь, відділів під час функціонування гарячої телефонної лінії
Прізвище, ім`я, по батькові |
Посада |
Термін прийому |
Пікулицький |
в. о. першого заступника голови районної державної адміністрації з питань економіки, фінансів, стратегій розвитку, промислової та інноваційної політики, інвестиційної діяльності, будівництва та архітектури, шляхового господарства, транспорту та зв’язку, торгівлі та громадського харчування, агропромислового розвитку, земельних питань, житлово-комунального господарства та енергозбереження |
ІІ квартал |
Несторак І. Й., Когут І. С., Баран І. В., Романяк І. М., Глухий Д. В., Конкевич Б. С. Сененйко Б. М., Демків В. С. |
||
Бобровський |
заступник голови районної державної адміністрації з соціальних, гуманітарних та політико-правових питань |
ІІІ квартал |
Охріменко Л. В., Затварська О. Г., Денько Ю. І., Топільницький О. В., Харо О. Г. |
||
Кухар |
керівник апарату районної державної адміністрації з організаційно-кадрових питань, взаємодії з правоохоронними органами, прокуратурою, СБУ |
І квартал |
Бобер Р. Д., Рибак П. І., Ільчишин В. І., Кулик В. З. |
Керівник апарату районної
державної адміністрації Галина Кухар
Додаток 2
до розпорядження голови
районної державної адміністрації
від “30” січня 2013 року № _14_
Порядок
забезпечення діяльності гарячої телефонної лінії
районної державної адміністрації.
1. Гаряча телефонна лінія районної державної адміністрації (надалі — гаряча лінія) знаходиться в кабінеті № 42 в приміщенні районної державної адміністрації вул. Мазепи, 8 за телефоном 6-12-11 (у робочі дні) з 1400 до 1600
2. Організацію гарячої лінії забезпечують відділ контролю та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації. Запис звернень здійснюють спеціалісти відділу контролю та роботи із зверненнями громадян і не пізніше 12 год. наступного дня подають керівництву районної державної адміністрації узагальнену інформацію за формою згідно з додатком 3.
3. Керівники управлінь, відділів та інших структурних підрозділів районної державної адміністрації приймають участь, ведуть запис та звітність за встановленою формою і не пізніше 12 год. наступного дня подають її галузевому заступникові голови районної державної адміністрації та у відділ контролю та роботи із зверненнями громадян районної державної адміністрації.
4. Перший заступник, заступник голови, керівник апарату районної державної адміністрації, узагальнивши інформацію, самостійно приймає рішення або подає для розгляду голові районної державної адміністрації пропозиції з проектами відповідних доручень чи розпоряджень.
5. Начальник відділу контролю та роботи із зверненнями громадян щомісячно узагальнює отриману інформацію про роботу гарячої лінії і подає її для ознайомлення керівникові апарату районної державної адміністрації.
6. Завідувач сектору інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації забезпечує висвітлення актуальних питань, розглянутих керівництвом під час гарячої лінії, через засоби масової інформації.
7. Контроль за виконанням розпоряджень або доручень голови районної державної адміністрації, прийнятих за підсумками гарячої лінії, здійснює відділ контролю та роботи із зверненнями громадян районної державної адміністрації.
Керівник апарату районної
державної адміністрації Галина Кухар
Додаток 3
до розпорядження голови
районної державної адміністрації
від “30” січня 2013 року № _14_
Форма звітності
про розгляд звернень, які надійшли до районної державної адміністрації через гарячу телефонну лінію на тему:_________________________________________________________
дата _______________
№ п/п |
ПІП, адреса проживання |
Зміст звернення |
Результати вирішення |
|
Роз’яснено |
Органи влади яким доручено розгляд |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В роботі гарячої телефонної лінії взяли участь
ПІП |
Посада |
Підпис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Керівник апарату районної
державної адміністрації Галина Кухар
Додаток 4
до розпорядження голови
районної державної адміністрації
від “30” січня 2013 року № _14_
положення
про роботу телефону довіри у відділі контролю та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації
1. Загальні положення
1.1. Телефон довіри запроваджується з метою поширення зворотного зв’язку з мешканцями району, оперативного реагування на гострі проблеми членів територіальних громад району, невідкладного вжиття заходів щодо припинення неправомірних дій, поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян.
1.2. Положення розроблено відповідно до законів України «Про звернення громадян», «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» інших нормативно-правових актів.
2. Організація телефону довіри.
2.1. Функціонування телефону довіри запроваджується та припиняється за розпорядженням голови районної державної адміністрації.
2.2. Телефон довіри в районної державної адміністрації працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 14 до 16 години за номером: 6-12-11.
2.3. Організаційне забезпечення та загальне керівництво роботою телефону довіри здійснює начальник відділу контролю та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації.
2.4. Відділ контролю та роботи із зверненнями громадян апарату районної державної адміністрації має право надавати, у межах своєї компетенції та цього Положення, доручення посадовим особам структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконкомів місцевих рад, підприємств, організацій та установ, до повноважень яких належить вирішення порушених громадянами через телефон довіри питань, визначення шляхів можливої допомоги громадян та отримання інформації щодо реального виконання прийнятих за зверненнями рішень.
3. Основні завдання телефону довіри.
3.1. Надання інформаційних послуг громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинах.
3.2. Оперативний розгляд порушених громадянами питань.
3.3. Співпраця з органам місцевого самоврядування, соціальними, комунальними службами, іншими установами та організаціями з метою надання ефективної та дієвої допомоги громадянам, які звернулися на телефон довіри.
3.4. Реєстрація та облік звернень, що надходять під час проведення телефону довіри відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масо style=margin-bottom: .0001pt; text-align: center; line-height: normal; mso-layout-grid-align: none; punctuation-wrap: simple; text-autospace: none; vertical-align: baseline;letter-spacing: -.05pt;вої інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.
3.5. Здійснення внутрішнього моніторингу ефективності роботи телефону довіри та звітування щопонеділка про його роботу перед керівником апарату районної державної адміністрації.
4. Принципи роботи телефону довіри.
4.1. Доступність та безоплатність.
4.2. Законність та гуманізм.
4.3. Професійність, дотримання етичних та правових норм.
4.4. Відсутність політичного, ідеологічного або релігійного тиску, добровільність у прийнятті допомоги.
Керівник апарату районної
державної адміністрації Галина Кухар