Самбірська

районна державна адміністрація

На зображенні може бути: текст
НАЗК продовжує відповідати на питання, які найчастіше надходять від користувачів до контакт-центру. Сьогодні говоримо про дані для декларації, декларування коштів з “кредитки” та що робити, якщо допущена помилка в декларації, а спробу для виправлення використано.
❓ Як довго формуються дані для декларації?
Довідка “Дані для декларації” може формуватись тривалий час. Це пов'язано зі спроможністю деяких інших реєстрів надавати інформацію про декларанта чи члена сім’ї. В залежності від навантаження на реєстри формування довідки може тривати від декількох годин до декількох днів.
Зауважте, що статус “Запит в процесі обробки” стосовно члена сім’ї означає, що він ще не надав підтвердження в додатку “Дія”. Водночас такий статус стосовно декларанта свідчить про те, що дані вже в процесі формування, оскільки погодження запиту через додаток “Дія” суб’єкту декларування не надходить.
Докладніше про функцію “Дані для декларації”: https://wiki.nazk.gov.ua/5425/
❓ Чи відносяться кошти кредитного ліміту до грошових активів чи доходів?
Ні. Кредитний ліміт або, іншими словами - кредитна лінія, на банківських картках, або аналогічні за змістом пропозиції не відносяться до грошових активів декларанта або членів його сім’ї, та не є доходом. Загальне роз’яснення про те, чи є доходом кошти, отримані як позика, кредит, або інші фінансові зобов’язання, міститься за посиланням: https://wiki.nazk.gov.ua/4569/.
За наявності власних коштів на такому рахунку вони підлягають декларуванню за загальними правилами. Докладніше: https://wiki.nazk.gov.ua/4594/
❓ Чи можливо отримати ще одну спробу для виправлення декларації, якщо виправлена декларація вже подана або після подання документа пройшло більше 30 днів?
Ні. Внести виправлення в подану декларацію можливо лише один раз впродовж 30 календарних днів. Якщо помилка виявлена пізніше, радимо поінформувати про це НАЗК через персональний електронний кабінет користувача Реєстру декларацій https://public.nazk.gov.ua/, де поруч із вкладками «Мої документи» та «Мій профіль», знаходиться вкладка «Мої повідомлення».
Оберіть її, напишіть повідомлення, в якому детально у вільній формі опишіть виявлені неточності або помилки та їх причини.
Відповідь на це повідомлення не передбачена, проте інформація може бути врахована Національним агентством у разі проведення перевірки декларації. Докладніше: https://wiki.nazk.gov.ua/4156/ 🔗

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 192 гостя та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua