Через пов’язані з карантином заходи термін подання щорічних декларацій за 2019 рік продовжено до 1 червня.
У зв’язку з карантином у багатьох суб’єктів декларування виникло питання щодо збору даних для заповнення декларацій.
Нагадуємо, що усю необхідну інформацію можна отримати онлайн – не виходячи з дому.
Адже за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна скористатися такими урядовими електронними сервісами:
? Державний реєстр речових прав на нерухоме майно ➡️ https://bit.ly/2zeaaIQ - містить інформацію, яку необхідно зазначити у розділах 3 «Об’єкти нерухомості» та 4 «Об’єкти незавершеного будівництва» декларації;
? Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань ➡️ https://bit.ly/35uO94s -інформація до розділів 8 «Корпоративні права» та 9 «Юридичні особи, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) яких є суб’єкт декларування або члени його сім’ї» декларації;
? Електронний кабінет водія ➡️ https://bit.ly/2YyQsSw - інформація знадобиться при заповненні розділу 6 «Цінне рухоме майно – транспортні засоби»;
? Електронний кабінет на сайті Державної податкової служби України ➡️ https://cabinet.tax.gov.ua/ - містить відомості про доходи;
? Портал електронних послуг Пенсійного фонду України ➡️ https://portal.pfu.gov.ua/ - знадобиться, якщо ви отримували дохід у вигляді пенсії;
? Укрпатент ➡️ https://bit.ly/2xxa7Hk ?- інформація щодо зареєстрованих патентів на винаходів, корисних моделей, промислових знаків, яка необхідна для заповнення розділу 6 «Нематеріальні активи».
З правилами користування зазначеними реєстрами можна ознайомитись на сайтах відповідних органів державної влади.
❗️Важливо: інформація, яка міститься у реєстрах, може бути неповною та періодично оновлюватися.