До закінчення чергового етапу декларування за 2020 рік у формі декларації та формі повідомлення слід зазначати відомості щодо адресних блоків без врахування змін адміністративно-територіального устрою.
Після оновлення Реєстру декларацій до особистого кабінету декларанта додалося багато зручних функцій. Зокрема, тепер під час роботи з чернеткою усі персональні дані зберігаються та доступні для продовження роботи з документом при використанні іншого браузера, комп’ютера або кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
У державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління державного органу, а також у державних цільових фондах мають бути утворені структурні підрозділи (або визначені уповноважені особи) з питань запобігання та виявлення корупції.
Близько місяця тому - 30 грудня 2020 року - був відновлений обов'язок подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані. За цей час до нашого Контакт-центру вже надійшло багато питань. Ми відібрали для вас найпопулярніші з них та даємо відповідь.
Під час кампанії декларування подати декларацію необхідно не тільки особам, які наразі працюють на публічній службі, але й колишнім посадовцям, які звільнилися у 2020 році.
Такі особи мають подати декларацію типу “після звільнення”, а не “щорічну” декларацію.
НАЗК закликає керівників органів державної та місцевої влади направляти лише один примірник запиту на отримання інформації для проведення спеціальної перевірки.
Цього місяця під час розгляду запитів на проведення спеціальних перевірок НАЗК часто виявляє, що кандидат на посаду ще не подав декларацію за минулий 2020 рік.
У зв’язку з цим, хочемо підкреслити: якщо суб’єкт декларування надав згоду на проведення спеціальної перевірки у 2021 році, то йому необхідно подати декларацію за 2020 рік.
8 січня вступили у дію посиленні карантинні обмеження.
Попри це суб’єктам декларування не варто переживати щодо отримання інформації, необхідної для заповнення декларації. Адже практично всі необхідні дані можна отримати з електронних реєстрів за допомогою кваліфікованого електронного підпису.