Очільник Львівської області Максим Козицький нагадав важливі номери та інформацію на випадок відключення світла і мобільного зв'язку у випадку, якщо вам потрібна допомога.
Найважливішими залишаються номери екстрених служб, додзвонитися до яких можна за допомогою стаціонарних телефонів:
Джерелом інформування за відсутності електроенергії та мобільного зв'язку може бути радіоприймач (на батарейках чи акумуляторах).
«Якщо електроенергія відсутня тимчасово, то мобільна мережа автоматично переходить на резервні джерела і продовжує працювати. Під час тривалих відключень фахівці, які займаються аварійними роботами, регулярно поновлюють запас пального, щоб забезпечити безперервну роботу мобільної мережі. Одна заправка генератора забезпечує від восьми годин до двох діб автономної роботи. Але коли користувачі масово переходять з домашнього інтернету на мобільний, мережа зазнає різкого збільшення навантаження. Це впливає на швидкість мобільного інтернету в кожного користувача», - зазначив Максим Козицький.
Там, де немає зв’язку одного з операторів, абоненти можуть спробувати такі варіанти, щоб залишатись на зв’язку (доступні в мережі lifecell):
Важливо: «Зараз одночасно використовувати електроенергію в домівках можуть лише 30% споживачів Львівщини», – Максим Козицький.
Тож що потрібно підготувати на випадок відключення електроенергії?
«Запам’ятайте це все і розкажіть близьким. Пам’ятайте: наші спеціалісти цілодобово працюють над тим, щоб усі були з електроенергією, водою, зв‘язком та теплом. Повернемо все на свої місця», - звернувся до жителів Львівщини Максим Козицький.
Також закликаємо ретельно перевіряти інформацію, яку публікують в сумнівних телеграм-каналах. Часто там публікують неправдиве повідомлення, здатне викликати паніку в населення. Краще скористайтеся перевіреним джерелом:
Щоб дізнатися номери телефонів та адреси консультативно-координаційних центрів для ВПО, які з ініціативи Львівської ОВА працюють у всіх районах області, телефонуйте на гарячу лінію області – 112.