Днями у Самбірській ДПІ відбувся черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Електронний кабінет – зручний сервіс для платників податків». На запитання платників відповів начальник податкової інспекції Михайло Білий.
Під час «гарячої лінії» посадовець розповів, що Електронний кабінет платника податків є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який надає безконтактні способи взаємодії платників податків та ДПС з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання ПКУ та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Посадовець поінформував, що платник податків за допомогою приватної частини електронного кабінету може сформувати та надіслати до органів ДПС: податкову звітність; запити на отримання інформації; заяви для реєстрації платниками окремих податків тощо.
Фахівець також розповів, що платник у режимі реального часу має можливість отримати доступ до особистої інформації, а саме отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності, стан розрахунків з бюджетом тощо; сформувати платіжні доручення на сплату податків і зборів та розрахуватись з бюджетом. У розділі «Електронний кабінет для громадян» можливо подати: запит на отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді; податкову декларацію про доходи; використати інші функції даного розділу.
Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.