САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РІШЕННЯ
КОЛЕГІЇ САМБІРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
від “_25_” липня 2013 року № _18_
Про підготовку до проведення жнив в 2013 році
Заслухавши інформацію начальника управління агропромислового розвитку Дмитра Глухого про підготовку до проведення жнив в 2013 році, Колегія Самбірської районної державної адміністрації зазначає, що в аграрному комплексі є певні позитивні тенденції до зростання основних економічних та виробничих показників. Районні агроформування в повному обсязі провели посів сільськогосподарських зернових культур високоякісним насінням та провели повний комплекс агротехнічних заходів спрямованих на одержання запрограмованого урожаю.
З метою своєчасного проведення жнив, дотримання науково-обгрунтованої технології виробничих процесів у сільському господарстві та забезпечення нарощування обсягів виробництва сільськогосподарської продукції Колегія Самбірської райдержадміністрації
ВИРІШИЛА:
1. Інформацію начальника управління агропромислового розвитку райдержадміністрації Дмитра Глухого про підготовку до проведення жнив в 2013 році взяти до відома.
2. Управлінню агропромислового розвитку (Д. Глухому):
2.1. Забезпечити виконання всіх організаційних заходів щодо організованого проведення жнив в 2013 році.
2.2. Забезпечити виконання прогнозованих обсягів заготівлі якісного насіння для посіву під урожай 2014 року.
3. Керівникам агроформувань:
3.1. Максимально мобілізувати всі наявні ресурси для проведення жнив в 2013 році:
3.2. Проводити періодичні інструктажі з працівниками агроформувань щодо дотримання техніки безпеки під час проведення збиральних робіт.
3.3. Забезпечити спецодягом та засобами індивідуального захисту працівників, які приймають участь в проведенні жнив.
3.4. Організувати гаряче харчування та питний режим для працівників залучених для проведення збиральних робіт.
3.5. Забезпечити техніку, яка прийматиме участь у жнивах, засобами пожежогасіння.
4. Контроль за виконанням рішення залишаю за собою.
В. о. першого заступника голови
районної державної адміністраціїІван Пікулицький