Самбірська

районна державна адміністрація

САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РІШЕННЯ

Колегії Самбірської районної державної адміністрації

від “_28_” _березня_ 2013 року № _3_

Про роботу управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації за 2012 рік

Заслухавши інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення Оксани Затварської про роботу управління праці та соціального захисту населення Самбірської районної державної адміністрації за 2012 рік, Колегія районної державної адміністрації зазначає, що протягом звітного періоду в районі здійснювалися заходи, які забезпечили призначення та виплату усіх видів соціальних допомог в тому числі субсидію та надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг пільговим категоріям громадян.

Управління праці та соціального захисту населення являється структурним підрозділом Самбірської райдержадміністрації, складається із 4 відділів та 6 секторів  та налічує 33 штатні одиниці.

Основними завданнями управління є: призначення та виплата державних соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних виплат, надання пільг встановлених законодавством; забезпечення у межах повноважень додержання законодавства про працю, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування інвалідів, пенсіонерів, громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС та ряд інших завдань.

Для більш ефективної роботи управління праці та соціального захисту населення Самбірської райдержадміністрації Колегія Самбірської районної державної адміністрації

В И Р І Ш И Л А:

1.    Інформацію начальника управління праці та соціального захисту населення Оксани Затварської про роботу управління праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації за 2012 рік взяти до відома.

2. Управлінню праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації (О. Затварська):

2.1. Дотримуватися вимог чинного законодавства щодо соціального захисту малозабезпечених сімей, сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та дітей-інвалідів, інших малозабезпечених верств населення, термінів призначення їм усіх видів соціальних допомог та субсидій.

2.2. Забезпечувати щомісячну, своєчасну та у повному обсязі виплату усіх видів допомог у розмірах, встановлених чинним законодавством, не допускати їх протермінування.

2.3. Здійснювати заходи щодо проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань соціального захисту населення через засоби масової інформації, місцеве радіомовлення, під час виїзних прийомів.

2.4. Забезпечувати:

- організацію збору, систематизації і зберігання необхідної інформації щодо загальних відомостей про пільговиків;

- щомісячну звірку інформації, що міститься у єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків з відомостями, що надходять від підприємств, організацій, які надають послуги;

- вчасне проведення розрахунків з організаціями — надавачами послуг, складаючи відповідні реєстри та акти взаємозвірок.

2.5. Дотримуватись внесення у єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків відповідних уточнень у разі визнання такими, що втратили чинність чи зупинення дій законодавчих актів, на підставі яких пільговики отримують пільги.

2.6. Посилити контроль за доцільністю призначення усіх видів допомог та субсидій шляхом здійснення обстеження матеріально-побутових умов сімей.

2.7. Забезпечити проведення перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан осіб, які звертаються за призначенням державної соціальної допомоги в тому числі субсидії та осіб, які здійснюють догляд за пристарілим чи інвалідом І групи.

2.8. Забезпечувати виконання заходів комплексної програми соціального захисту та реабілітації інвалідів, спрямованих на соціальну підтримку осіб з функціональними обмеженнями, підвищувати рівень їх соціальної захищеності та інтеграції у суспільство.

2.9. Сприяти у забезпеченні інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, направленням на навчання та реабілітацію, санаторно-курортним лікуванням, наданні різних статусів, видачі посвідчень, здійснювати роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілем.

2.10. Забезпечити своєчасну виплату учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС компенсаційних виплат на харчування, оздоровлення, безоплатне зубопротезування, безоплатні ліки за рецептами лікарів.

2.11. Забезпечити:

- контроль за своєчасністю та повнотою подання інформації, яка знаходиться на контролі в управлінні;

- своєчасне подання відповідей на заяви-звернення, які поступають від громадян району.

2.12. Проводити аналіз показників заробітної плати на підприємствах району з метою недопущення зростання заборгованості із виплати заробітної плати.

2.13. Спільно з міськрайонним центром зайнятості (І. Тимців) здійснювати щомісячний моніторинг створення нових робочих місць, безумовного виконання завдань Програми зайнятості на 2013-2017 роки.

2.14. Активізувати роботу комісії щодо легалізації робочих місць.

2.15. Забезпечити щомісячне проведення перевірок на підприємствах району щодо дотримання вимог законодавства про працю.

2.16. Не допускати не бюджетної заборгованості усіх видів платежів.

2.17. Адресно та ретельно організовувати роботу щодо виплати матеріальних допомог відповідно до розпоряджень голови Львівської облдержадміністрації та рішень Львівської обласної ради.

2.18. Здійснювати контроль щодо адресних виплат на поховання учасникам бойових дій, інвалідам Великої Вітчизняної війни.

3. На виконання рішення Колегії видати наказ по управлінню праці та соціального захисту населення з заходами по виконанню доведених завдань (по кожному відділу) до 1 квітня 2013 року.

4. Контроль за виконанням рішення Колегії покласти на заступника голови  районної державної адміністрації Ігоря Бобровського.

 

 

Голова Колегії                                                                                                      Іван Білак

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 132 гостя та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua