Самбірська

районна державна адміністрація

САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РІШЕННЯ

КОЛЕГІЇ САМБІРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

від “28” березня 2017 року № 3

Про підсумки роботи управління

соціального захисту населення

районної державної адміністрації за

2016 рік

Заслухавши інформацію начальника управління соціального захисту населення Самбірської районної державної адміністрації Ольги Добрянської про підсумки роботи управління соціального захисту населення Самбірської районної державної адміністрації за 2016 рік, колегія районної державної адміністрації зазначає, що протягом звітного періоду в районі здійснювалися заходи, які забезпечили призначення та виплату усіх видів соціальних допомог, у тому числі субсидій, та надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг пільговим категоріям громадян.

Для забезпечення більш ефективної роботи управління соціального захисту населення Самбірської районної державної адміністрації колегія Самбірської районної державної адміністрації

В И Р І Ш И Л А :

  1. Інформацію начальника управління соціального захисту населення Самбірської районної державної адміністрації Ольги Добрянської «Про підсумки роботи управління соціального захисту населення Самбірської районної державної адміністрації за 2016 рік» взяти до відома.
  2. Управлінню соціального захисту населення районної державної адміністрації (О. Добрянській):

2.1. Дотримуватися вимог чинного законодавства щодо соціального захисту малозабезпечених сімей, сімей з дітьми, інвалідів з дитинства та дітей-інвалідів, інших малозабезпечених верств населення, термінів призначення їм усіх видів соціальних допомог та субсидій.

2.2. Забезпечувати щомісячну, своєчасну та у повному обсязі виплату усіх видів допомог у розмірах, встановлених чинним законодавством, не допускати їх протермінування.

2.3. Здійснювати заходи щодо проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань соціального захисту населення через ЗМІ, під час виїзних прийомів.

2.4. Забезпечувати:

- організацію збору, систематизації і зберігання необхідної інформації щодо загальних відомостей про пільговиків;

- щомісячну звірку інформації, що міститься у реєстрі Єдиного державного автоматизованого реєстру пільговиків, з відомостями, що надходять від підприємств, організацій, які надають послуги;

- вчасне проведення розрахунків з вищевказаними організаціями, складаючи відповідні реєстри та акти взаємозвірок.

2.5. Дотримуватись внесення у Єдиний державний автоматизований реєстр пільговиків відповідних уточнень у разі визнання такими, що втратили чинність чи зупинення дій законодавчих актів, на підставі яких пільговики отримують пільги.

2.6. Посилити контроль за доцільністю призначення усіх видів допомог та субсидій шляхом здійснення обстеження матеріально-побутових умов сімей.

2.7. Забезпечити проведення перевірки достовірності інформації про доходи та майновий стан осіб, які звертаються за призначенням державної соціальної допомоги, в тому числі субсидії, та осіб, які здійснюють догляд за пристарілим чи інвалідом І групи.

2.8. Забезпечувати виконання заходів Комплексної програми соціального захисту та реабілітації інвалідів, спрямованих на соціальну підтримку осіб з функціональними обмеженнями, підвищувати рівень їх соціальної захищеності та інтеграції у суспільство.

2.9. Сприяти у забезпеченні інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, направленням на навчання та реабілітацію, санаторно-курортним лікуванням, наданні різних статусів, видачі посвідчень, здійснювати роботу з оформлення документів для визначення права інвалідів та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілем.

2.10. Забезпечити своєчасну виплату учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС компенсаційних виплат на харчування, оздоровлення, безоплатне зубопротезування, безоплатні ліки за рецептами лікарів.

2.11. Виконувати заходи щодо соціального захисту учасників бойових дій АТО, а саме: санаторно-курортне лікування; психологічну та професійну адаптацію; виплату грошових компенсацій визначених законодавством.

2.12. Проводити аналіз показників заробітної плати на підприємствах району, з метою недопущення зростання заборгованості з виплати заробітної плати.

2.13. Спільно з міськрайонним центром зайнятості (І. Тимців) здійснювати щомісячний моніторинг створення нових робочих місць, безумовного виконання завдань Програми зайнятості на 2013-2017 роки.

2.14. Активізувати роботу комісії щодо легалізації робочих місць.

2.15. Не допускати небюджетної заборгованості усіх видів платежів.

  1. Контроль за виконанням рішення колегії покласти на заступника голови районної державної адміністрації Лесю Ленартович.

 

Голова Колегії                                                                                         Микола Фрей

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 309 гостей та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua