Самбірська

районна державна адміністрація

САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
САМБІРСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

«6» жовтня 2025 року Самбір № 44-ВА

Про затвердження Положення про

територіальні спеціалізовані служби

цивільного захисту місцевого рівня

Самбірської ланки територіальної

підсистеми єдиної державної системи

цивільного захисту Львівської області

На виконання статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», статей 6, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», вимог Кодеу цивільного захисту України, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», постанови Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 року № 469 «Про затвердження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту» (зі змінами), враховуючи розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 28 квітня 2023 року № 269/0/5-23ВА «Про затвердження Положення про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області» (зі змінами), з метою організації належного забезпечення заходів захисту населення і територій від наслідків надзвичайних ситуацій, проведення спеціальних робіт за функціональною спрямованістю

З О Б О В ’ Я З У Ю:

  1. Затвердити Положення про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області, що додається.
  2. Утворити територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області, згідно з додатком.
  3. Затвердити посадовий склад керівництва територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області, що додається.
  4. Начальників територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту місцевого рівня у місячний термін привести у відповідність до цього розпорядження документацію підпорядкованих спеціалізованих служб.
  5. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження начальника районної військової адміністрації від 12 вересня 2023 року № 44-ВА «Про затвердження Положення про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області».
  6. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Василя Вісьтака.

 

 

Начальник

 

Іван ІЛЬЧИШИН

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника районної військової адміністрації
від «6» жовтня 2025 року № 44-ВА

 

ПОЛОЖЕННЯ
про територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області

  1. Загальні питання.
  2. Це Положення визначає порядок утворення та склад, основні завдання і функції, організацію управління та функціонування територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області (далі – територіальні спеціалізовані служби).
  3. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні:

розвідка – комплекс заходів, що організовуються і проводяться в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайної ситуації для визначення загального характеру і орієнтовного обсягу руйнувань в осередку ураження, зони надзвичайної ситуації та умов проведення рятувальних робіт;

спеціальна розвідка – комплекс заходів, що організовуються і проводяться в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайної ситуації з метою одержання в повному обсязі відомостей про пожежну, інженерну, радіаційну, хімічну, бактеріологічну обстановку тощо.

Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі цивільного захисту України (далі – Кодекс) та інших законодавчих актах.

  1. Територіальні спеціалізовані служби утворюються для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення в Самбірській ланці територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області.
  2. Спеціалізовані служби місцевого рівня (далі – місцеві спеціалізовані служби) утворюються у Самбірському районі Львівської області Самбірською районною державною адміністрацією шляхом об’єднання об’єктових підрозділів, об’єктових формувань цивільного захисту відповідного галузевого спрямування у місцеву спеціалізовану службу цивільного захисту.
  3. У Самбірському районі утворюються такі місцеві спеціалізовані служби:

захисту сільськогосподарських тварин і рослин;

енергетики;

комунально-технічна;

інженерного та транспортного забезпечення;

матеріального забезпечення;

медична;

зв’язку та оповіщення;

охорони публічного (громадського) порядку;

пожежно-рятувальна.

  1. Завдання, організація та діяльність територіальних спеціалізованих служб визначаються положеннями, які розробляються начальниками відповідних служб, затверджуються головою районної державної адміністрації, та погоджуються відділом з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації та керівником регіональної спеціалізованої служби.
  2. Завдання спеціалізованих служб.
  3. Основними завданнями територіальних спеціалізованих служб є:

1) участь у розробленні планів реагування на надзвичайні ситуації, планів цивільного захисту на особливий період;

2) здійснення заходів з переведення спеціалізованих служб до функціонування в умовах надзвичайної ситуації та особливого періоду;

3) підготовка та забезпечення готовності до дій за призначенням спеціалізованих служб;

4) організація та проведення навчання за програмою спеціальної підготовки фахівців певної спеціальності, які входять до складу спеціалізованих служб;

5) підтримання у готовності техніки і майна спеціального призначення для виконання завдань з цивільного захисту в мирний час та особливий період;

6) підготовка пропозицій щодо проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та управління підрозділами спеціалізованих служб, що залучаються до таких робіт і заходів;

7) організація та взаємодія з органами управління та силами цивільного захисту функціональних і територіальних підсистем, їх ланок, які залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

8) створення та поповнення матеріальних та інших ресурсів спеціалізованих служб.

2 Територіальні спеціалізовані служби відповідно до покладених на них завдань:

1) служба захисту сільськогосподарських тварин і рослин:

- проводить моніторинг стану забруднення радіоактивними та небезпечними хімічними речовинами, біологічними засобами сільськогосподарських угідь, продукції рослинництва, поверхневих вод, призначених для сільськогосподарських потреб;

- проводить спеціальну розвідку в місцях виникнення надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- проводить роботи з ліквідації епізоотій та епіфітотій, здійснюють епізоотичний, фітосанітарний і токсикологічний контроль під час проведення робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

-  дійснює відповідно до компетенції контроль за безпечністю харчових продуктів і кормів під час виникнення надзвичайних ситуацій, беруть участь у здійсненні заходів щодо забезпечення безпечності харчових продуктів та сировини для їх виготовлення рослинного та тваринного походження;

- бере участь у здійсненні заходів щодо спеціальної обробки територій, приміщень, сільськогосподарських тварин і рослин, продукції тваринництва та рослинництва;

- бере участь у підготовці сільськогосподарської та спеціальної техніки для роботи на зараженій місцевості, спеціальної обробки тварин і рослин, що заражені (уражені), знезаражені території, приміщень, де зберігається продукція тваринництва та рослинництва;

- здійснює агрохімічне обстеження, ветеринарну діагностику, лікування тварин, що заражені (уражені), знезаражують посіви, пасовища і продукцію тваринництва та рослинництва;

- здійснює ветеринарно-санітарні та фітосанітарні заходи;

- бере участь у здійсненні заходів щодо захисту джерел і систем водопостачання для тварин від впливу небезпечних факторів ураження;

- організовує заходи із знищення зерна, продовольства, харчової сировини, фуражу та інших матеріальних засобів, що не підлягають знезараженню;

- забезпечує створення резерву спеціального майна і засобів для захисту свійських тварин та сільськогосподарських рослин у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- бере участь у сільськогосподарському виробництві на забруднених територіях, здійснює контроль за безпечністю такого виробництва;

- бере участь у зборі, утилізації або знищенні загиблих тварин і відходів тваринного походження.

2) служба енергетики:

- організовує і проводить аварійно-відновлювальні роботи на пошкоджених об’єктах мережі електропостачання;

- забезпечує енергопостачання сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, у тому числі з використанням автономних джерел енергопостачання (у разі їх наявності);

- забезпечує енергопостачання суб’єктів господарювання, що забезпечують життєдіяльність населення;

- бере участь у визначенні шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання паливно-енергетичного комплексу внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, а також у визначені потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, повного відновлення функціонування таких субєктів;

- координує заходи, які здійснюються суб’єктами господарювання незалежно від форми власності, щодо дотримання встановленого режиму світломаскування в особливий період.

3) комунально-технічна служба:

- проводить спеціальну розвідку в місцях виникнення надзвичайних ситуацій;

- бере участь у визначенні шкоди, заподіяної об’єктам житлово-комунального господарства і нерухомому майну громадян внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, а також у визначенні потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів;

- бере участь у розчищенні шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- організовує та здійснює організаційно-технічні заходи щодо підвищення стійкості об’єктів житлового фонду, благоустрою, теплопостачання, централізованого питного водопостачання та централізованого водовідведення, проводить невідкладні аварійно-відновлювальні роботи на них та їх спорудах;

- здійснює посипання спеціальними сумішами вулиць і доріг населених пунктів, а також очищення зливової каналізації та дренажних систем населених пунктів, зливостоків, систем поверхневого водовідведення та зливоприймальних колодязів;

- організовує підвезення (подачу) питної та технічної води у зони, де здійснюються заходи щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.

4) служба інженерного та транспортного забезпечення:

- проводить спеціальну розвідку в місцях виникнення надзвичайної ситуації, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- організовує будівництво протизсувних, протиповеневих, протиселевих, протилавинних, протиерозійних та інших інженерних споруд спеціального призначення;

- організовує обстеження будівель, споруд, інженерних мереж і транспортних комунікацій, здійснюють заходи щодо їх безпечної експлуатації;

- здійснює інженерне забезпечення сил цивільного захисту в місцях їх розташування під час висування до зон надзвичайних ситуацій, зон можливого ураження та на визначені об’єкти для виконання робіт;

- здійснює методичне забезпечення робіт і заходів під час будівництва та інженерного захисту об’єктів і територій;

- бере участь у визначенні шкоди, заподіяної суб’єктам господарювання та національній економіці у разі виникнення надзвичайних ситуацій, а також у визначенні потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт та їх технічного забезпечення, повного відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів, функціонування транспортних засобів і комунікацій;

- забезпечує здійснення заходів у разі загрози виникнення і виникнення надзвичайних ситуацій на транспорті відповідно до планів реагування на надзвичайні ситуації;

- здійснює перевезення небезпечних вантажів автомобільним, залізничним, морським, річковим та повітряним транспортом у зонах (із зон) виникнення надзвичайних ситуацій;

- забезпечує перевезення згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації та планами цивільного захисту на особливий період, перевезення під час проведення заходів з евакуації населення, підвезення (вивезення) робочих змін, вивезення матеріальних та культурних цінностей;

- організовує забезпечення транспортних засобів, що залучаються до виконання завдань з цивільного захисту, пально-мастильними матеріалами;

- забезпечує функціонування дорожнього господарства в умовах виникнення небезпечної події або надзвичайної ситуації та під час ліквідації їх наслідків;

- організовує:

- ремонт техніки, механізмів, приладів та інших технічних засобів, що вийшли з ладу під час здійснення заходів із цивільного захисту;

- евакуацію пошкодженої та несправної техніки до збірних пунктів пошкоджених машин, ремонтних підприємств або інших місць проведення ремонту;

- постачання запасних частин і ремонтних матеріалів.

5) служба матеріального забезпечення:

- проводить тилову розвідку в місцях виникнення (загрози виникнення) надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- здійснює організаційні заходи щодо створення резерву матеріально - технічних засобів, пально-мастильних матеріалів, необхідних для реагування на надзвичайні ситуації у мирний час та особливий період, на базі суб’єктів господарювання, які утворили такі служби;

- організовує забезпечення органів управління, які входять до складу служби, і сил цивільного захисту запасами сировинних, матеріально-технічних і продовольчих ресурсів для проведення першочергових робіт під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та здійснення інших заходів, передбачених законодавством;

- бере участь у визначенні потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- розробляє та здійснюють заходи із захисту продовольства і промислових товарів першої необхідності під час виникнення надзвичайних ситуацій;

- організовує закладення продовольства до захисних споруд цивільного захисту та на пункти управління;

- забезпечує продовольством і промисловими товарами першої необхідності особовий склад сил цивільного захисту під час проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, а також постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- забезпечує речовим майном пункти санітарної обробки людей; забезпечує створення запасів продуктів харчування та непродовольчих товарів, необхідних для життєзабезпечення постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій.

6) медична служба:

- організовує медичне забезпечення, надає медичну допомогу постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій та особовому складу підрозділів цивільного захисту;

- організовує взаємодію сил і засобів відомчих медичних служб, які залучені для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- надає екстрену медичну допомогу пораненим та постраждалим у разі виникнення надзвичайних ситуацій, здійснює медичне сортування поранених;

- організовує евакуацію постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій до закладів охорони здоров’я з урахуванням медичних показань;

- організовує роботу закладів охорони здоров’я під час прийому великої кількості поранених та постраждалих у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- здійснює забезпечення сил та підрозділів медичної служби лікарськими засобами, виробами медичного призначення, профілактичними засобами, препаратами крові тощо;

- ізолює інфекційних хворих і контамінованих осіб, проводить їх санітарну обробку і деконтамінацію та надає екстрену медичну допомогу;

- організовує та здійснює санітарно-епідеміологічний нагляд та контроль і протиепідемічні заходи під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- організовує та здійснює медичні профілактичні заходи серед населення та особового складу підрозділів цивільного захисту;

- створює резерв лікарських засобів та виробів медичного призначення для забезпечення заходів під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- збирає та аналізує статистичні дані щодо заходів з медичного забезпечення під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- проводить постійну роботу з підвищення кваліфікації медичного персоналу системи екстреної медичної допомоги, організовує навчання та тренування підрозділів системи екстреної медичної допомоги та медицини катастроф;

- навчає немедичних працівників методам та навичкам надання домедичної допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

- збирає, аналізує, узагальнює дані про медичну і санітарно-епідемічну обстановку, прогнозує її розвиток у районах виникнення надзвичайних ситуацій, осередках ураження (захворювання) та на прилеглих територіях, а також у місцях тимчасового розміщення евакуйованого населення.

7) служба зв’язку та оповіщення:

- організовує взаємодію з центрами управління операторів телекомунікацій;

- організовує та здійснює заходи щодо забезпечення стійкого функціонування технічних засобів територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення;

- здійснює оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій органів виконавчої влади, виконавчих органів міських, селищних та сільських рад, суб’єктів господарювання, які розташовані в прогнозованій зоні ураження або братимуть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а також населення, яке проживає в прогнозованій зоні ураження, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

- забезпечує функціонування у населених пунктах і місцях масового перебування людей сигнально-гучномовних пристроїв та електронних інформаційних табло для висвітлення інформації з питань цивільного захисту;

- бере участь у визначенні шкоди, заподіяної технічним засобам оповіщення внаслідок виникнення надзвичайних ситуацій, а також у визначенні потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, повного відновлення пошкоджених технічних засобів оповіщення;

- організовує і проводить аварійно-відновлювальні роботи на пошкоджених технічних засобах оповіщення;

- забезпечує зв’язком сили цивільного захисту під час проведення аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт;

- забезпечує надійним зв’язком органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи управління цивільного захисту в умовах надзвичайних ситуацій;

8) служба охорони публічного (громадського) порядку:

- бере участь відповідно до компетенції у забезпеченні публічного (громадського) порядку, безпеки дорожнього руху в зонах виникнення надзвичайних ситуацій та охороні майна, що залишилося без нагляду в таких зонах;

- повідомляє відповідним державним органам і громадським об’єднанням про небезпечні події та надзвичайні ситуації;

- надає допомогу органам виконавчої влади, органам міських, селищних та сільських рад у відселенні людей з місць, небезпечних для проживання, проведенні евакуації населення;

- бере участь у здійсненні карантинних заходів під час епідемій та епізоотій; визначає потребу в матеріальних ресурсах, необхідних для здійснення заходів з охорони публічного (громадського) порядку.

9) жежно-рятувальна служба:

- проводить спеціалізовану розвідку в місцях виникнення надзвичайних ситуацій, шляхів руху сил цивільного захисту та маршрутів евакуації;

- проводить першочергові (невідкладні) роботи в осередках пожеж, їх гасіння, а також під час виникнення аварій, катастроф, стихійного лиха;

- забезпечує органи управління, які входять до складу служби, і сили пожежно-рятувальної служби необхідними матеріально-технічними засобами для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків у разі виникнення таких ситуацій;

- бере участь у визначенні потреб у матеріальних ресурсах, необхідних для проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

- координує дії з планування та здійснення організаційних та інженерно- технічних заходів щодо підвищення рівня протипожежного захисту об’єктів і територій;

- здійснює деконтамінацію постраждалих внаслідок дії хімічних, радіаційних чинників та біологічних агентів на догоспітальному етапі;

- координує діяльність пожежно-рятувальних підрозділів місцевої та добровільної пожежної охорони, у тому числі у складі центрів безпеки (у разі їх створення).

III. Організаційна структура та функціонування територіальних спеціалізованих служб.

  1. Організаційна структура територіальної спеціалізованої служби розробляється начальником відповідної служби, погоджується з керівниками відповідних органів управління, які входять до її складу, та затверджується головою (начальником) районної державної (військової) адміністрації.

Структура територіальної спеціалізованої служби розробляється з урахуванням техногенно-екологічної та природної обстановки, виробничих умов, функціонального призначення, обсягів виконання завдань із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків, захисту населення і території у мирний час та особливий період, наявності та стану матеріально-технічної бази.

  1. У складі територіальних спеціалізованих служб передбачаються посади начальника служби, заступника (заступників) начальника служби, начальника штабу служби, посади інших фахівців за напрямками їх діяльності.

Розподіл обов’язків між посадовими особами територіальної спеціалізованої служби здійснюється шляхом розроблення функціональних обов’язків для кожної посадової особи.

  1. Начальником територіальної спеціалізованої служби призначається керівник органу управління, який утворив таку службу. Він здійснює керівництво службою безпосередньо та через штаб служби.

Штаб спеціалізованої служби є основним органом управління начальника служби та утворюється з числа посадових осіб відповідних органів управління, організаційно об’єднаних у службу, без звільнення їх від виконання своїх функціональних обов’язків за штатною посадою.

  1. До обов’язків начальника територіальної спеціалізованої служби відноситься:

- формування складу територіальної спеціалізованої служби та створення спеціальних формувань для забезпечення виконання завдань, покладених на службу;

- керівництво формуваннями (підрозділами), які входять до складу територіальної спеціалізованої служби, забезпечення їх діяльності та здійснення контролю за готовністю до дій за призначенням;

- участь у розробленні плану реагування на надзвичайні ситуації, відпрацювання відповідних його розділів (додатків) в межах компетенції служби;

- участь у відпрацюванні (уточненні) плану цивільного захисту на особливий період (відповідних додатків до плану);

- організація ведення обліку сил та засобів служби;

- укладання попередніх договорів (за потреби) з суб’єктами господарювання, у тому числі і недержавної форми власності, сили та засоби яких планується залучати до реагування на надзвичайні ситуації, у разі їх виникнення;

- організація взаємодії з іншими територіальними спеціалізованими службами;

- участь у розробленні плану проведення заходів з евакуації населення (працівників), матеріальних і культурних цінностей у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій;

- організація та проведення періодичного контролю готовності сил та засобів спеціалізованої служи до виконання завдань за призначенням;

- організація підготовки працівників територіальної спеціалізованої служби;

- ініціювання перед керівниками суб’єктів господарювання питання щодо підготовки працівників створених формувань (об’єктових спеціалізованих служб), які входять до складу служби, в навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Львівської області;

- рганізація та забезпечення виконання інших спеціальних заходів, визначених у положенні про територіальну спеціалізовану службу.

  1. Начальники спеціалізованих служб у межах компетенції та повноважень мають право:

-  приймати відповідні рішення, готувати проєкти наказів, розпоряджень голови обласної та районних державної адміністрації щодо діяльності регіональних та місцевих спеціалізованих служб відповідно;

- здійснювати управління силами та засобами суб’єктів господарювання, які входять до складу територіальної спеціалізованої служби;

- здійснювати контроль за діяльністю органів управління, сил і формувань служби;

- одержувати від органів управління, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності і підпорядкування, інформацію, необхідну для виконання покладених на службу завдань;

- надавати пропозиції щодо забезпечення виконання заходів, пов’язаних з ліквідацією надзвичайних ситуацій, залученням органів управління та сил служби;

- на безперешкодний доступ до об’єктів господарювання і їх територію для забезпечення виконання заходів під час виконання аварійно-рятувальних робіт, робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій силами і засобами служби;

- надавати пропозиції керівнику робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації щодо дотримання заходів безпеки для всіх осіб, які перебувають у зоні надзвичайної ситуації;

- здійснювати інші повноваження, які не виходять за межі їх компетенції та сфери діяльності.

  1. Функціонування та залучення територіальних спеціалізованих служб для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення здійснюється згідно з Кодексом у режимах повсякденного функціонування, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації та надзвичайного стану відповідно до основних завдань і заходів Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області у таких режимах. В особливий період територіальні спеціалізовані служби функціонують відповідно до вимог Кодексу та з урахуванням особливостей, що визначаються законами України «Про правовий режим воєнного стану», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», а також іншими нормативно-правовими актами.

Переведення територіальних спеціалізованих служб до функціонування в умовах особливого періоду здійснюється згідно з відповідними планами цивільного захисту на особливий період.

  1. Управління силами та засобами територіальних спеціалізованих служб забезпечується:

- своєчасним здійсненням заходів, які сприяють підвищенню стійкості роботи підприємств, установ та організацій, організаційно об’єднаних у служби, в умовах мирного часу та особливого періоду;

- приведенням у визначені терміни сил і засобів служб в готовність до дій за призначенням;

- своєчасним доведенням до служб нижчого рівня завдань щодо їх застосування в умовах оперативної обстановки, керівництво та контроль за виконанням поставлених завдань, надання всебічної допомоги;

- чіткою взаємодією відповідних органів управління та сил, організаційно об’єднаних у служби, під час спільного виконання завдань;

- чіткою організацією збору інформації про оперативну обстановку, своєчасним її опрацюванням і обміном даними;

- правильною оцінкою обстановки та передбаченням можливостей її змін, обґрунтованістю прийнятих рішень.

  1. Готовність до дій за призначенням ґрунтується на:

- завчасному та якісному плануванні діяльності спеціалізованої служби до дій у мирний час та особливий період;

- організації ведення обліку сил та засобів, які є в розпорядженні служби;

- чіткому розподілі функціональних обов’язків між посадовими особами служби;

- завчасному відпрацюванням формалізованих документів (проектів розпоряджень, наказів тощо), інших документів, необхідних для забезпечення діяльності служби у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;

- організації підготовки працівників спеціалізованої служби та її формувань;

- постійній комунікації органів управління спеціалізованої служби з керівниками суб’єктів господарювання, які входять до її складу, з питань готовності сил та засобів до реагування на можливі надзвичайні ситуації;

- якісному проведення спеціальних об’єктових навчань (тренувань) на суб’єктах господарювання, які входять до складу служби;

- завчасному забезпеченні працівників служби технікою, табельним майном, приладами, матеріальними ресурсами, засобами індивідуального захисту тощо.

  1. Територіальні спеціалізовані служби оперативно підпорядковуються галузевим спеціалізованим службам, у разі їх залучення на період здійснення заходів згідно з покладеними на них завданнями відповідно до функціональної спрямованості.
  2. Облік працівників спеціалізованих служб, техніки та майна, якими такі служби укомплектовані, ведеться завчасно в електронній або паперовій формі відповідним органом управління спеціалізованої служби.
  3. Планування діяльності територіальних спеціалізованих служб.
  4. Для забезпечення планомірної діяльності та підтримання територіальних спеціалізованих служб у постійній готовності до виконання завдань за призначенням розробляються:

- положення про територіальну спеціалізовану службу;

- план дій органів управління та сил цивільного захисту спеціалізованої служби під час реагування на надзвичайні ситуації (відповідно до затвердженого районною комісією ТЕБ і НС Переліку підкласів та груп надзвичайних ситуацій, виникнення яких є імовірним на території Самбірського району);

- карта можливої обстановки при виникненні надзвичайних ситуацій на території Самбірського району Львівської області з пояснювальною запискою до неї;

- журнал обліку сил і засобів служби та підпорядкованих їй формувань;

- журнал обліку проведення заходів підготовки органів управління та сил служби;

- інші документи, необхідні для забезпечення діяльності служби.

  1. План дій органів управління та сил цивільного захисту спеціалізованої служби під час реагування на надзвичайні ситуації (далі – План дій) відпрацьовується відповідно до вимог наказів Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 24 березня 2020 року № 224 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення планів реагування на надзвичайні ситуації Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва та Севастополя» та від 10 червня 2022 року № НС-324 «Про затвердження Методичних рекомендацій з розроблення планів реагування на надзвичайні ситуації територіальної громади, району, району у мм. Києві та Севастополі».
  2. Розроблення Плану дій організовується та проводиться під керівництвом начальника спеціалізованої служби з залученням керівників (представників) організацій та суб’єктів господарювання, які входять до її складу.

План дій уточнюються у разі переведення єдиної державної системи цивільного захисту або її складових у вищі ступені готовності, введення надзвичайного або воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях, але не рідше ніж один раз на рік до 31 березня станом на 1 січня поточного року.

  1. Підготовка сил та засобів.
  2. Підготовка органів управління та сил цивільного захисту, які входять до складу спеціалізованих служб, здійснюється з метою забезпечення їх готовності до виконання завдань цивільного захисту в мирний час і особливий період та проводиться згідно з Порядком підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 443, Порядком здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26червня 2013 року № 444, Порядком проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 жовтня 2013 року № 819.

Вона організовується та здійснюється на основі Плану основних заходів підготовки цивільного захисту Самбірського району на рік, розпорядчих та організаційно-методичних документів керівника територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області.

  1. Навчання особового складу формувань, які входять до складу територіальної спеціалізованої служби, здійснюється на основі організаційно-методичних вказівок та за програмами підготовки відповідних формувань.
  2. Основна увага у підготовці до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту спеціалізованих служб приділяється відпрацюванню практичних вмінь та навичок під час участі у проведенні командно-штабних навчань та штабних тренувань.
  3. Матеріально-технічне забезпечення.
  4. Комплектування формувань спеціалізованих служб особовим складом, забезпечення технікою, табельним майном, приладами, матеріальними ресурсами та засобами індивідуального захисту здійснюється установами і організаціями, на базі яких ці формування створено.
  5. Забезпечення служб автомобілями і спеціальним транспортом здійснюється за рахунок власного транспорту підприємств, установ і організацій, а також за рахунок транспорту підприємств, наданого у тимчасове користування за розпорядженням (наказом) керівника Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області.
  6. Матеріально-технічне забезпечення служб при проведенні рятувальних та інших невідкладних робіт в умовах мирного часу та особливого періоду здійснюється в обсягах і у терміни, що передбачено Планами дій.

VII. Фінансове забезпечення.

  1. Фінансування заходів територіальних спеціалізованих служб здійснюється за рахунок коштів на загальновиробничі, адміністративно-управлінські та експлуатаційні витрати, та за рахунок витрат суб’єктів господарювання всіх форм власності, установ і організацій, організаційно об’єднаних у службу.
  2. Витрати, пов’язані з утриманням територіальних спеціалізованих служб в умовах повсякденної діяльності (виплата середньої заробітної плати, харчування, транспортне забезпечення тощо), несуть:

підприємства, установи та організації, які входять до складу служби;

підприємства, установи та організації, в інтересах яких ведуться роботи;

центральні, місцеві органи виконавчої влади і виконавчі органи місцевих рад за рахунок резервних фондів відповідних бюджетів.

  1. Під час ліквідації надзвичайних ситуацій місцевого рівня залучаються кошти підприємств, установ та організацій, на території яких вони виникли, та додатково місцеві фінансові та матеріальні резерви.

________________________________________________

 

 

Додаток
до розпорядження начальника районної військової адміністрації
від «6» жовтня 2025 року № 44-ВА

 

ПЕРЕЛІК
територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області,
що утворюються органами управління і суб’єктами господарювання


з/п

Найменування спеціалізованої служби цивільного захисту

Орган управління районної спеціалізованої служби цивільного захисту

Органи, організації та суб’єкти господарювання, що входять до складу спеціалізованої служби цивільного захисту

1.

Спеціалізована служба захисту сільськогосподарських тварин і рослин

Самбірське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області

Самбірське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області

Суб’єкти господарювання сільськогосподарського спрямування

2.

Спеціалізована служба енергетики

Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Карпатський район електричних мереж

Самбірське управління експлуатації газового господаоства  Львівської філії ТОВ «Газорозподільчі мережі України»

Суб’єкти господарювання паливно-енергетичного комплексу

3.

Комунально-технічна спеціалізована служба

Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Підприємство теплових мереж «Самбіртеплокомуненерго»

Комунальне підприємство «Старий Самбіртеплокомуненерго»

Ралівське управління житлово-комунального господарства/1

Рудківське виробниче управління житлово-комунального господарства

Комунальне підприємство «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства міста Старий Самбір»

Комунальне підприємство «Виробниче міське управління  житлово-комунального господарства м. Хирів»

Комунальне підприємство «Міське виробниче управління житлово-комунального господарства м.Добромиль»

Комунальне підприємство «Турківське житлово-комунальне управління»

Комунальне підприємство «Водопровідно-каналізаційне господарство м. Хирів»

Комунальне підприємство Самбірської міської ради «Житлово-експлуатаційний комбінат»

Самбірське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства

Самбірське комунальне підприємство «Об’єднане»

Суб’єкти господарювання житлово-комунального господарства

4.

Спеціалізована служба інженерного та транспортного забезпечення

Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Відділ містобудування та архітектури  районної державної адміністрації

Товариство з обмеженою відповідальністю «Самбірське АТП-14608»

Приватне підприємство «ТУР-АВТО»

Відокремлений підрозділ «Самбірська дистанція колії» державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця»

Самбірська експлуатаційна дільниця басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну

Суб’єкти господарювання будівельного та будівельно-експлуатаційного спрямування

Суб’єкти господарювання, що провадять діяльність у сфері автомобільних, залізничних перевезень

Суб’єкти господарювання, що провадять діяльність у сфері ремонту та технічного обслуговування автомобільної, інженерної та спеціальної техніки і засобів

Залізнична станція «Самбір»

Суб’єкти господарювання, що провадять діяльність у галузі дорожнього господарства

5.

Спеціалізована служба матеріального забезпечення

Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Управління соціально-економічного розвитку районної державної

Відділ фінансово-господарського забезпечення районної державної адміністрації

Суб’єкти господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері торгівлі та харчування, виробництва та постачання питної води, продовольства та речового майна, будівельних матеріалів, робочого інвентарю і спеціального одягу, засобів радіаційного та хімічного захисту, засобів і послуг зв’язку, медико-санітарного майна, дегазаційних, пально-мастильних та інших матеріалів

6.

Медична спеціалізована служба

Комунальне неприбуткове підприємство Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня»

Комунальне неприбуткове підприємство Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня»

Самбірський районний відділ державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України»

Заклади охорони здоров’я Самбірського району

7.

Спеціалізована служба зв’язку та оповіщення

Відділ з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації

Відділ з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації

Дільниця мережі доступу № 313/10 м. Самбір Львівської філії акціонерного товариства «Укртелеком»

Відділ цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації районної державної адміністрації

Радіомовлення «Поступ»

Радіомовлення «Карпатський гомін»

Радіомовлення «Голос Прикарпаття»

Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації

8.

Спеціалізована служба охорони публічного (громадського) порядку

Самбірський районний відділ поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області

Самбірський районний відділ поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області

Охоронні підрозділи, служби, суб’єкти господарювання

9.

Пожежно-рятувальна спеціалізована служба

Самбірське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області

Самбірське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області

Підрозділи відомчої пожежної охорони, місцевої та добровільної пожежної охорони

 

Начальник відділу з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації

 

Андрій Кузьо

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника районної військової адміністрації
від «6» жовтня 2025 року № 44-ВА

 

Посадовий склад
керівництва територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту місцевого
рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області

Посада в складі спеціалізованої служби цивільного захисту

Штатна посада

Спеціалізована служба захисту сільськогосподарських тварин і рослин

Начальник спеціалізованої служби

начальник Самбірського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

заступник начальника Самбірського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби, начальник відділу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини

Спеціалізована служба енергетики

Начальник спеціалізованої служби

начальник управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

головний спеціаліст відділу економіки, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Заступник начальника спеціалізованої служби

начальник Самбірського управління експлуатації газового господарства Львівської філії ТОВ «Газорозподільчі мережі України»

Заступник начальника спеціалізованої служби

начальник Карпатського району електричних мереж ПАТ «Львівобленерго»

Комунально-технічна спеціалізована служба

Начальник спеціалізованої служби

начальник управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

головний спеціаліст відділу економіки, житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор підприємства теплових мереж «Самбіртеплокомуненерго»

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор комунального підприємства Самбірської міської ради «Житлово-експлуатаційний комбінат»

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор Самбірського виробничого управління водопровідно-каналізаційного господарства

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор Самбірське комунальне підприємство «Об’єднане»

Спеціалізована служба інженерного та транспортного забезпечення

Начальник спеціалізованої служби

начальник управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

начальник відділу архітектури та містобудування районної державної адміністрації

Заступник начальника спеціалізованої служби

голова правління товариства з обмеженою відповідальністю «Самбірське АТП-14608»

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор приватного підприємства «ТУР-АВТО»

Заступник начальника спеціалізованої служби

начальник залізничної станції «Самбір»

Заступник начальника спеціалізованої служби

головний спеціаліст відділу архітектури та містобудування районної державної адміністрації

Заступник начальника спеціалізованої служби

начальник Самбірської експлуатаційної дільниці басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну

Спеціалізована служба матеріального забезпечення

Начальник спеціалізованої служби

начальник управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

начальник відділу фінансово-господарського забезпечення районної державної адміністрації

Заступник начальника спеціалізованої служби

провідний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення районної державної адміністрації

Медична спеціалізована служба

Начальник спеціалізованої служби

головний лікар комунального некомерційного підприємства Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня»

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

фахівець із цивільної оборони комунального некомерційного підприємства Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня»

Заступник начальника спеціалізованої служби

завідувач Самбірського районного відділ державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України»

Спеціалізована служба зв’язку та оповіщення

Начальник спеціалізованої служби

начальник відділу з питань оборонної роботи та цивільного районної державної адміністрації

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

головний спеціаліст відділу з питань оборонної роботи та цивільного районної державної адміністрації

Заступник начальника спеціалізованої служби

начальник дільниці мережі доступу № 313/10 м. Самбір Львівської філії акціонерного товариства «Укртелеком»

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор радіомовлення «Поступ»

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор радіомовлення «Карпатський гомін»

Заступник начальника спеціалізованої служби

директор радіомовлення «Голос Прикарпаття»

Заступник начальника спеціалізованої служби

начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації

Заступник начальника спеціалізованої служби

начальник відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації

Спеціалізована служба охорони публічного (громадського) порядку

Начальник спеціалізованої служби

начальник Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

заступник начальника Самбірського районного відділу поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області

Пожежно-рятувальна спеціалізована служба

Начальник спеціалізованої служби

начальник Самбірського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області

Начальник штабу – заступник начальника спеціалізованої служби

начальник 8 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області

_________________________________


 

Результат пошуку зображень за запитом "національне агентство з питань запобігання корупції"

 

 

 

 

На сайті 287 гостей та 0 користувачів

 

  

  

  

http://www.president.gov.ua/

 

http://rada.gov.ua

http://www.ukraine-nato.gov.ua/nato/ua