САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
САМБІРСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
«8» квітня 2025 року Самбір № 16-ВА
Про комісію з відбору кандидатів на
посаду фахівця із супроводу ветеранів
війни та демобілізованих осіб
На виконання законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про місцеві державні адміністрації», статті 14 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу» (зі змінами відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку»), указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (в редакції Указу Президента України від 14 січня 2025 року № 26/2025), від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 19 червня 2023 року № 652 «Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя» (із змінами) та від 2 серпня 2024 року № 881 «Деякі питання забезпечення інституту ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя», врахувати наказ Міністерства у справах ветеранів від 21 січня 2025 року № 86 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації проведення відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб», з метою вироблення і відпрацювання механізму надання послуги з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя ветерана та сприяння ветеранам у реалізації передбачених законодавством можливостей, прав, гарантій, пільг, на які вони мають право
З О Б О В ’ Я З У Ю:
Начальник |
|
Іван ІЛЬЧИШИН |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника
районної військової адміністрації
від «8» квітня 2025 року № 16-ВА
СКЛАД
комісії з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Пупа |
- перший заступник голови районної державної адміністрації; |
Топільницький |
- начальник управління соціального захисту населення районної державної адміністрації; |
Члени комісії: |
|
Золотухін |
- адвокат (за згодою); |
Петруня |
- головний спеціаліст відділу формування системи переходу від військової служби до цивільного життя Департаменту забезпечення переходу від військової служби до цивільного життя, Міністерства у справах України (за згодою); |
Хахула |
- головний спеціаліст відділу соціального захисту Захистників та Захисниць України та членів їх сімей Департаменту соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації (за згодою). |
У складі комісії можуть брати участь представники органу місцевого самоврядування територіальної громади та керівник (заступник керівника) комунальної бюджетної установи (закладу) або комунального некомерційного підприємства, зокрема з числа закладів охорони здоров’я, до якого проводиться відбір на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.
_____________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження начальника
районної військової адміністрації
від «8» квітня 2025 року № 16-ВА
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
І. Загальні положення
ІІ. Основні положення Комісії
призначення на посаду фахівця із супроводу;
резерву на посаду фахівця із супроводу.
проведення відбору на посади фахівців із супроводу;
працевлаштування рекомендованих кандидатів, на посади фахівців із супроводу.
ІІІ. Порядок роботи Комісії
Відвід члену Комісії, в тому числі голові та заступнику голови Комісії, може бути заявлений іншим членом Комісії або кандидатом. Вмотивований відвід подається в письмовій формі на ім’я голови Комісії, а в разі його відсутності чи виникнення в нього конфлікту інтересів, – на ім’я заступника голови Комісії чи за тих же обставин на ім’я іншого члена Комісії, головуючого на засіданні Комісії до початку розгляду питання, щодо якого виникли відповідні підстави. Голова, заступник голови Комісії або головуючий на засіданні Комісії, а в разі якщо відвід заявлений комусь із них, секретар Комісії зобов’язаний ознайомити члена Комісії, в тому числі голову чи заступника голови Комісії, якому заявлено відвід, із заявою про його відвід. Під час розгляду цієї заяви на засіданні Комісії, член Комісії, в тому числі голова та заступник голови Комісії, якому заявлено відвід, не бере участі в голосуванні, але має право надати свої пояснення.
За результатами розгляду заяви про відвід комісія ухвалює рішення про її задоволення або про відмову в задоволенні.
У разі надходження заяви про відвід усім або кільком членам Комісії, в тому числі голові та заступнику голови Комісії, що виключає можливість ухвалення рішення, розгляд заяви про відвід здійснюють усі члени Комісії, в тому числі голова та заступник голови Комісії, присутні на засіданні.
У рішеннях Комісії зазначаються:
За наявності окремої думки члена Комісії, вона викладається у письмовій формі і протягом двох днів додається до рішення.
ІV. Порядок відбору
Психолог залучений до роботи Комісії за результатами психологічного тестування та в разі необхідності під час співбесіди (інтерв’ю) кандидата здійснює:
визначення рівня стресостійкості, емоційної стабільності, психологічної готовності до роботи з ветеранами війни та членами їх сімей, комунікаційних навичок та інших важливих особистісних характеристик.
За результатами психологічного тестування, до початку оцінювання компетенцій кандидата на посаду фахівця із супроводу, психолог по кожному кандидату на посаду фахівця із супроводу готує висновок з позначкою «Рекомендовано» чи «Не рекомендовано» та передає його секретарю для подальшого ознайомлення із ним членів комісії. В разі необхідності психолог надає коментарі членам комісії щодо своїх рекомендацій.
Висновки психолога мають рекомендаційний характер.
1) оцінювання лише тих якостей кандидата, які є необхідними для роботи на конкретній посаді та відповідно до визначених вимог до професійної компетентності кандидата;
2) послідовне оцінювання всіх кандидатів;
3) надання всім кандидатам рівних можливостей для демонстрації власних професійних компетентностей, особистих якостей та досягнень.
Реальність цілей (у т.ч. професійних), які ставлять перед собою кандидати;
Оцінку кандидатами власних досягнень чи навпаки,не виконання завдань;
Орієнтація на професійне зростання тощо.
За необхідності, доцільно провести інструктаж членів комісії щодо вимог процедури відбору, її етапів та порядку організації роботи комісії. Усі члени комісії мають бути ознайомлені з вимогами до процесу відбору та відповідними документами до початку співбесіди.
Членам комісії доцільно приділити час на ознайомлення з вимогами до компетентності кандидатів, які необхідно буде оцінити на співбесіді (інтерв’ю).
Для проведення співбесіди (інтерв’ю) з кандидатом рекомендовано використовувати орієнтовний перелік питань та ситуативних завдань (додаток 1).
Під час співбесіди кандидату ставлять спочатку загальні, а потім уточнюючі запитання, щодо конкретного досвіду роботи у відповідній сфері чи щодо відповідної компетенції, які мають на меті з’ясувати потенційну поведінку кандидата за певних обставин, тобто передбачає наведення кандидатом конкретних прикладів з власного досвіду.
В процесі оцінювання кандидата членами комісії слід звернутим увагу на те:
скільки часу минуло від моменту події, наведених у прикладі кандидатом;
на скільки це приклад релевантний контексті роботи на посаді, на яку претендує кандидат;
на скільки достатніми та ефективними були дії та рішення кандидата, за наведених ним обставин.
Наприклад, при перевірці здатності кандидата діяти в стресових ситуаціях, рекомендується спочатку з’ясувати, які способи подолання стресу застосовує кандидат, а потім запропонувати навести приклад ситуації, коли кандидат працював під зовнішнім психологічним тиском. Для отримання максимального обсягу інформації доцільно будувати діалог таким чином, щоб 75-80% часу, відведено на співбесіду, говорив кандидат.
показати свою індивідуальність, тобто говорити про себе, а не про інших;
здійснити детальний опис своїх дій та рішень з наведенням їх обґрунтувань.
Першим за рейтингом є кандидат, який набрав найбільшу кількість балів, другим – кандидат, який набрав кількість балів меншу за кількість балів, набраних першим за рейтингом кандидатом, і так далі.
За умов рівних результатів проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу перевага дається кандидату, який має статус ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України та перебуває на обліку в Реєстрі. Приналежність кандидата до однієї з категорій осіб, визначається цим абзацом, є додатковою, але не виключною перевагою. Головним пріоритетом під час відбору на посаду фахівця із супроводу є їх професійні якості.
Кандидати, які за результатами рейтингу посіли друге та третє місце можуть бути рекомендовані комісією для включення до резерву на відповідну посаду, про що зазначається у рішенні комісії.
Якщо кількість кандидатів, які пройшли відбір, перевищує кількість вакантних посад або якщо посада не створена зокрема через відсутність реєстрації роботодавця, як юридичної особи, кандидати також можуть бути рекомендовані комісією для внесення до резерву на посаду фахівця із супроводу,про що зазначається у рішенні комісії.
В разі відкриття вакансії, особи, внесені до резерву, можуть бути призначені на посаду фахівця із супроводу без повторного проходження відбору.
Строк перебування у резерві, як правило, не повинен перевищувати один рік з дня оприлюднення результатів відбору, в якому брала участь така особа.
Внесення вказаної інформації до Реєстру покладається на секретаря Комісії.
У випадку неможливості призначення відібраної комісією особи, в тому числі у зв’язку із її добровільною відмовою, керівник комунального закладу/установи, комунального некомерційного підприємства невідкладно повідомляє про це Комісію для подальшого інформування кандидата, який був внесений до резерву, а в разі відсутності осіб (кандидатів) у резерві для оголошення нового відбору.
______________________________________
Додаток 1
до Положення про комісію з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Орієнтовний перелік питань та ситуативних завдань
для співбесіди з кандидатами на посаду
Фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Додаток 2
до Положення про комісію з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Шкала оцінювання компетенцій кандидата на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Дата: Місце проведення:
ПІП кандидата на посаду:
№ з/п |
Компетенції |
Кількість балів* |
1. |
Вміння слухати та сприймати думки |
|
2. |
Здатність аналізувати отриману інформацію |
|
3. |
Здатність встановлювати логічні взаємозв’язки |
|
4. |
Здатність робити коректні висновки |
|
5. |
Чітке бачення результату |
|
6. |
Запобігання та ефективне подолання перешкод |
|
7. |
Навички планування своєї роботи |
|
8. |
Дисципліна та відповідальність за виконання своїх завдань |
|
9. |
Розуміння своїх емоцій. Управління своїми емоціями. Оптимізм |
|
10. |
Базові знання щодо основних засад законодавства України |
|
11. |
*Разом балів за п. 1–10 |
|
12. |
**Рівень компетенцій |
|
Коментар (за необхідності):___________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
ПІП члена комісії: ___________ Підпис: ________________ Дата: _____________
* Кожна компетенція, вказана у п. 1–10, оцінюється від 0 до 10 балів.
** Від 61 до 100 балів = високий рівень визначається наявністю ефективних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про розвинуті навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.
Від 21 до 60 балів = середній рівень визначається наявністю необхідних компетенцій для надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про належні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.
Від 0 до 20 балів = низький рівень визначається мінімально достатніми/недостатніми компетенціями для ефективного надання послуг ветеранам з підтримки переходу від військової служби до цивільного життя, тобто таких, що свідчать про наявні навички комунікації, аналітичного мислення, планування, дисциплінованості, стресостійкості, управління емоційним станом, базові знання законодавства тощо.
Рівень компетенцій визначається сумарною кількістю балів за п. 1-10 з урахуванням результатів тестування, яке пройшов заявник при оформленні заяви, щодо типової ролі у команді в залежності від навичок, поведінкових якостей та особистісних особливостей (за моделлю М. Белбіна) з урахуванням рівня психологічної пружності, стресостійкості за шкалою резилієнс К. Девідсона.
Додаток 3
до Положення про комісію з відбору кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
Рейтинг
кандидатів на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
№ з/п |
Етапи проходження конкурсного відбору |
Максимальна кількість балів |
_____ ПІП кандидата |
_____ ПІП кандидата |
_____ ПІП кандидата |
_____ ПІП кандидата |
Результати співбесіди |
||||||
1. |
Вміння слухати та сприймати думку |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
2. |
Здатність аналізувати отриману інформацію |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
3. |
Здатність встановлювати логічні взаємозв’язки |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
4. |
Здатність робити коректні висновки |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
5. |
Чітке бачення результату |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
6. |
Запобігання та ефективне подолання перешкод |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
7. |
Навички планування своєї роботи |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
8. |
Дисципліна та відповідальність за виконання своїх завдань |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
9. |
Розуміння своїх емоцій. Управління своїми емоціями. Оптимізм |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
10. |
Базові знання щодо основних засад законодавства України |
(від 0 до 10,0 балів) |
|
|
|
|
Загальна кількість балів при співбесіді |
(від 0 до 100,0балів) |
|
|
|
|
|
Рівні компетенцій: від 61,0 до 100,0 балів – високий рівень компетенцій; від 21,0 до 60,0 балів – середній рівень компетенцій; від 0 до 20 балів – низький рівень компетенцій |
|
|
|
|
|
|
Результати психологічного тестування |
||||||
1. |
Висновок психолога за моделлю М. Белбіна (короткий коментар) |
|
|
|
|
|
2. |
Висновок психолога за шкалою резілієнс К. Девідсона (короткий коментар) |
|
|
|
|
|
Загальний висновок психолога: (рекомендовано/не рекомендовано) |
|
|
|
|
|
|
Загальний висновок конкурсної комісії |
||||||
Загальна кількість балів |
|
|
|
|
|
|
Загальний висновок комісії з відбору: (рекомендовано до працевлаштування/ рекомендовано до резерву/відхилено) |
|
|
|
|
|