САМБІРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
САМБІРСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
«4» серпня 2023 року Самбір № 37-ВА
Про затвердження Положення про
Самбірську ланку територіальної
підсистеми єдиної державної системи
цивільного захисту Львівської
області
На виконання статті 15 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», статей 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», вимог частини другої статті 10 Кодексу цивільного захисту України, відповідно до указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», від 1 травня 2023 року № № 254/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», постанов Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11 «Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту», від 11 березня 2015 року № 101 «Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту», від 8 липня 2015 року № 469 «Про затвердження Положення про спеціалізовані служби цивільного захисту», враховуючи розпорядження начальника Львівської обласної військової адміністрації від 21 квітня 2023 року № 257/0/5-23ВА «Про затвердження Положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області», з метою приведення стану цивільного захисту Самбірського району у відповідність до вимог зазначених у нормативно-правових документах
З О Б О В ’ Я З У Ю:
Начальник |
|
Іван ІЛЬЧИШИН |
ПОГОДЖЕНО Директор департаменту з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації _________________І. Я. Туз «__» _____________ 2023 року
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО |
ПОГОДЖЕНО Начальник Головного управління ДСНС України у Львівській області
_________________ Ю. І. Кагітін «__» _____________ 2023 року |
|
|
ПОЛОЖЕННЯ
про Самбірську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області
- територіальна підсистема єдиної державної системи цивільного захисту – складова частина єдиної державної системи цивільного захисту, яка створюється у Львівській області і до якої входять ланки територіальної підсистеми, органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту;
- ланка територіальної підсистеми – складова частина територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області, яка створюється районною державною адміністрацією до якої входять субланки ланки територіальної підсистеми, органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту;
- субланка – складова частина Самбірської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту Львівської області, яка утворюється виконавчими органами міських, селищної, сільських рад у місцевих радах району і до якої входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі цивільного захисту України, Положенні про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 року № 11.
забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;
планування заходів цивільного захисту на відповідний рік, включаючи заходи у відбудовний період після закінчення воєнних дій;
організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій району від надзвичайних ситуацій;
проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;
ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;
проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризиків їх виникнення на території району, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозних даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;
ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у зоні надзвичайної ситуації, здійснення заходів медичного забезпечення;
навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців районної державної (військової) адміністрації, органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту;
здійснення заходів щодо створення та використання наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;
створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання та реагування на надзвичайні ситуації;
забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання та територій в особливий період;
здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;
інші завдання, визначені Законом.
Додатковими завданнями Самбірської ланки у відбудовний період є:
проведення цільової мобілізації для ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій;
ліквідація наслідків воєнних дій у населених пунктах та на територіях, що зазнали впливу засобів ураження;
вжиття заходів для відновлення об’єктів критичної інфраструктури сфери життєзабезпечення населення;
визначення населених пунктів та територій району, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок, проведення очищення (розмінування) територій;
залучення до ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій міжнародної допомоги.
- Бісковицька сільська;
- Боринська селищна;
- Добромильська міська;
- Новокалинівська міська;
- Ралівська сільська;
- Рудківська міська;
- Самбірська міська;
- Старосамбірська міська;
- Стрілківська сільська;
- Турківська міська;
- Хирівська міська,
що утворюються у місцевих радах Самбірського району - виконавчими органами міських, селищної, сільських рад.
Безпосереднє керівництво субланкою покладається на посадову особу, яка очолює орган, що створив таку субланку.
Положення про Самбірську ланку за погодженням із департаментом з питань цивільного захисту обласної державної адміністрації та Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області затверджується органом, що її утворив.
Положення про субланку ланки територіальної підсистеми за погодженням із відділом з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації та Самбірським районним управлінням Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області затверджується органом, що її утворив.
На структурні підрозділи районної державної адмінністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади України в рамках Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області покладається виконання функцій, згідно з додатком 2 до цього Положення.
8.1. Ланкою – районна державна (військова) адміністрація, відділ з питань оборонної роботи та цивільного захисту, який утворюється у її складі;
Самбірське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, як орган управління відповідними підрозділами (частинами) оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
8.2. Субланкою – виконавчі органи міських, селищної та сільських рад, підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) у їх складі.
8 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, як орган управління відповідними підрозділами (частинами) оперативно-рятувальної служби цивільного захисту.
8.3. На об’єктовому рівні – керівник суб’єкта господарювання, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до законодавства.
9.1. На місцевому рівні:
черговий районної державної (військової) адміністрації та виконавчих органів міських, селищної, сільських рад.
9.2. На об’єктовому рівні – чергові (диспетчерські) підприємств, установ та організацій (у разі їх утворення).
на місцевому рівні – місцеві комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій району, міських, селищної, сільських рад;
на об’єктовому рівні – комісії з питань надзвичайних ситуацій суб’єктів господарювання.
Діяльність зазначених комісій проводиться відповідно до затверджених положень про них.
До утворення спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій або призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організацію заходів з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюють відповідні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.
8 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області;
територіальні спеціалізовані служби цивільного захисту місцевого рівня;
об’єктові спеціалізовані служби цивільного захисту;
місцеві, комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби та аварійно-рятувальні служби громадських організацій;
територіальні та об’єктові формування цивільного захисту;
добровільні формування цивільного захисту.
14.1. Територіальні спеціалізовані служби місцевого рівня утворюються районною державною (військовою) адміністрацією шляхом об’єднання об’єктових підрозділів, об’єктових та територіальних формувань цивільного захисту місцевого рівня відповідного галузевого спрямування у місцеву спеціалізовану службу цивільного захисту. До їх складу включаються органи управління, суб’єкти господарювання за переліком, згідно з додатком 4.
14.2. Об’єктові спеціалізовані служби утворюються керівником суб’єкта господарювання на суб’єкті з чисельністю працівників більше 50 осіб шляхом формування ланок, команд, груп для проведення спеціальних робіт і заходів з цивільного захисту та їх забезпечення на суб’єктах господарювання.
14.3. Спеціалізована служба провадить свою діяльність відповідно до положення про службу, що затверджується органом, суб’єктом господарювання, який утворив таку службу.
Положення про територіальні спеціалізовані служби місцевого рівня та об’єктові спеціалізовані служби погоджуються з відділом з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації та керівником територіальної спеціалізованої служби регіонального рівня.
Загальний перелік сил цивільного захисту веде відділ з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації.
повсякденного функціонування;
підвищеної готовності;
надзвичайної ситуації;
надзвичайного стану.
забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування та здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та небезпечних процесів, що можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об'єктах, об'єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, а також на територіях, на яких існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів;
забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту на рік, включаючи заходи у відбудовний період після закінчення воєнних дій;
здійснення цілодобового чергування пожежно-рятувальних підрозділів;
здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;
забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;
організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією та здійсненням заходів цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
створення і поновлення резервів матеріально-технічних ресурсів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків;
організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;
забезпечення готовності місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення Самбірського району до використання за призначенням.
здійснення оповіщення органів управління і сил цивільного захисту та населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій, інформування про межі поширення і наслідки надзвичайних ситуацій, а також про способи та методи захисту від них;
формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;
посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об'єктах, території об'єкта підвищеної небезпеки або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
підготовка до евакуації матеріальних і культурних цінностей з районів можливих бойових дій;
уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.
уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;
здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
визначення зони надзвичайної ситуації;
здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;
організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об'єктах і прилеглих до них територіях;
інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;
здійснення інших необхідних заходів залежно від обстановки, що виникла.
Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368.
за рішенням районної державної (військової) адміністрації – для Самбірської ланки територіальної підсистеми у повному обсязі або частково для кількох окремих її субланок;
за рішеннями виконавчих органів сільських, селищної, міських рад - для відповідної субланки ланки територіальної підсистеми.
Переведення Самбірської ланки в режим функціонування в умовах особливого періоду здійснюється відповідно до актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів (розпоряджень) Львівської обласної державної (військової) адміністрації, планів цивільного захисту на особливий період.
25.1. План цивільного захисту на особливий період розробляється у масштабі району, території відповідної територіальної громади, а також суб’єкта господарювання, який продовжує роботу у воєнний час та/або який віднесено до категорії цивільного захисту.
25.2. В особливий період Самбірська ланка функціонує відповідно до вимог Конституції України, Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із законами України «Про правовий режим воєнного стану», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», іншими нормативно-правовими актами.
У разі настання відбудовного періоду після закінчення воєнних дій, до цього плану включаються заходи із відновлення об’єктів критичної інфраструктури, життєзабезпечення населення, спроможностей ланки, а також ліквідації наслідків ведення бойових дій та надзвичайних ситуацій.
Інформування з питань цивільного захисту відповідних органів управління цивільного захисту районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, суб’єктами господарювання, органами управління та силами цивільного захисту здійснюється за формами та у строки, що встановлені Міністерством внутрішніх справ.
Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:
один із заступників голови Самбірської районної державної адміністрації – у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня на території Самбірського району;
один із заступників голови територіальної громади – у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня на території громади;
керівник або один із керівників суб’єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов’язків – у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об’єктового рівня.
До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту або оперативної групи 8 Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області, який прибув до зони надзвичайної ситуації першим. Якщо надзвичайна ситуація трапилася на об’єкті підвищеної небезпеки, до прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує диспетчер об’єкта або особа старшого інженерно-технічного персоналу, яка перебуває на зміні.
Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації, планами взаємодії органів управління та сил цивільного захисту у разі виникнення надзвичайних ситуацій, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії.
У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.
Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період, у тому числі у воєнний час, здійснюється згідно з планами цивільного захисту на особливий період.
визначення органів управління, які безпосередньо залучаються до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, склад і кількість сил (засобів) реагування на них;
погодження порядку здійснення спільних дій сил цивільного захисту під час ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій з визначенням основних завдань, місця, часу і способів їх виконання;
організації управління спільними діями органів управління та сил цивільного захисту під час виконання завдань за призначенням;
усебічного забезпечення спільних заходів, що здійснюватимуться органами управління та підпорядкованими їм силами цивільного захисту, у тому числі взаємного надання допомоги транспортними, інженерними, матеріальними, технічними та іншими засобами.
42.1. Залежно від обставин, масштабу, характеру та можливого розвитку надзвичайної ситуації взаємодія організовується на місцевому та об’єктовому рівні – між територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування, їх силами, а також суб’єктами господарювання.
42.2. Взаємодія під час здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та під час ліквідації їх наслідків організовується через спеціально призначені оперативні групи або представників районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, які залучаються до здійснення таких заходів.
Підготовка працівників, що входять до складу спеціалізованих служб і формувань цивільного захисту, працівників суб’єктів господарювання до дій у надзвичайних ситуаціях, організовується та проводиться на підставі програм та організаційно-методичних вказівок з підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях, що розробляються і затверджуються районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування.
________________________________________________
Додаток 1
до Положення про Самбірську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області
СХЕМА САМБІРСЬКОЇ ЛАНКИ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ ЄДИНОЇ ДЕРЖАВНОЇ СИСТЕМИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
|
|
+
|
|
‘
|
||||||||
|
|
|
|
Додаток 2
до Положення про Самбірську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області
ФУНКЦІЇ
структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади України в рамках Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області
Структурні підрозділи районної державної адміністрації, територіальні підрозділи центральних органів виконавчої влади України у Самбірській ланці територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області (далі – Ланка) забезпечують, відповідно до затверджених положень про них, виконання наступних функцій з питань цивільного захисту.
І. Відділ з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації
ІІ. Самбірське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області
з евакуації населення;
ліквідації медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій.
контроль за дотриманням законів та інших нормативно-правових актів і норм, а також виконання заходів, спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форми власності;
перевірка наявності і готовності до використання за призначенням засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту, їх утримання та обліку;
участь, спільно з органами, які здійснюють державний нагляд у відповідній сфері, у перевірках із забезпечення умов зберігання, транспортування, знешкодження, утилізації та захоронення небезпечних речовин і виробів, що містять такі речовини;
контроль за накопиченням, збереженням і цільовим використанням місцевого та об’єктового резервів матеріальних та фінансових ресурсів, призначених для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, підприємствами, установами та організаціями незалежно від їх форм власності у межах ланки.
ІІІ. Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації
унаслідок пожежі, вибуху на об’єкті розвідування, видобування, переробляння, транспортування чи зберігання легкозаймистих, горючих, а також вибухових речовин;
унаслідок аварії на магістральному газопроводі;
унаслідок аварії на нафтопроводі або продуктопроводі;
унаслідок аварії з викиданням (загрозою викидання), утворенням і розповсюдженням небезпечно- хімічних речовин під час їх виробляння, переробляння чи зберігання (захоронення);
унаслідок аварії в електричних мережах;
унаслідок аварії в теплових мережах (системах гарячого водопостачання) холодної пори року;
унаслідок аварії в системах забезпечення населення питною водою;
унаслідок аварії на газопроводі систем газопостачання та газифікації;
унаслідок аварії на очисних спорудах стічних вод із скиданням забруднювальних речовин.
ІV. Самбірське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області
Передбачення під час формування проєкту районного бюджету:
резервного фонду в обсязі, що не перевищує 1 відсоток обсягу видатків загального фонду бюджету, для здійснення непередбачених видатків, що не мають постійного характеру;
видатків на виконання заходів щодо створення районного матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків.
VІ. Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня»
VІI. Відділ гуманітарної політики районної державної адміністрації
VIII. Управління соціального захисту населення районної державної адміністрації.
IХ. Відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації
Х. Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю районної державної адміністрації
ХI. Самбірська експлуатаційна дільниця басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну
ХІI. Філія державного підприємства «Самбірське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України»
ХІII. Дільниця мережі доступу 313/10 м. Самбір Львівської філії акціонерного товариства «Укртелеком»
Передача сигналів оповіщення та інформації з питань цивільного захисту загальнодержавної автоматизованої системи централізованого оповіщення із використанням виділених каналів електрозв’язку, ліній безпосереднього зв’язку та телекомунікаційних мереж загального користування.
ХIV. Самбірський районний відділ поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області
ХV. Військові частини гарнізонів (військових містечок), інші військові формування та правоохоронні органи, розташовані на території Самбірського району
____________________________________
Додаток 3
до Положення про Самбірську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області
ПЕРЕЛІК
сил цивільного захисту Самбірської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області
№ з/п |
Найменування підрозділу та відомча (територіальна) належність |
Найменування формувань |
Місце розташування та телефон |
Склад, чисельність формування /чисельність чергової зміни |
Завдання, які виконує формування, райони (об’єкти) |
1 |
2 |
3 |
4 |
6 |
8 |
СИЛИ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ СЛУЖБ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОБЛАСТІ |
|||||
І. ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНА СПЕЦІАЛІЗОВАНА СЛУЖБА |
|||||
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНІ ЗАГОНИ, ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНІ ЗАГОНИ, ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНІ ПІДРОЗДІЛИ, ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДСНС УКРАЇНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
|||||
1. |
Головне управління ДСНС України у Львівській області |
8 ДПРЗ |
м. Самбір, вул. Шевченка, 55 (236) 6-70-17 |
4/- |
Гасіння пожеж, рятування і виконання АР та ІНР |
2. |
Головне управління ДСНС України у Львівській області |
12 ДПРЧ 8 ДПРЗ |
м. Самбір, вул. Шевченка, 55 (236) 6-70-17 |
44/10 |
Гасіння пожеж, рятування і виконання АР та ІНР |
3. |
Головне управління ДСНС України у Львівській області |
41ДПРП 8 ДПРЗ |
м. Рудки, пл. Відродження, 20, |
15/ 3 |
Гасіння пожеж, рятування і виконання АР та ІНР |
4. |
Головне управління ДСНС України у Львівській області |
27 ДПРЧ 8 ДПРЗ |
м. Старий Самбір, вул. Дністрова, 77 |
24/5 |
Гасіння пожеж, рятування і виконання АР та ІНР |
5. |
Головне управління ДСНС України у Львівській області |
57 ДПРП 8 ДПРЗ |
м. Добромиль, вул. Грушевського, 13, |
15/2 |
Гасіння пожеж, рятування і виконання АР та ІНР |
6. |
Головне управління ДСНС України у Львівській області |
28 ДПРЧ 8 ДПРЗ |
м. Турка, пл. Ринок, 27 (269) 3-15-01 |
24/5 |
Гасіння пожеж, рятування і виконання АР та ІНР |
7. |
Головне управління ДСНС України у Львівській області |
58 ДПРП 8 ДПРЗ |
с. Бориня, вул. Миколайчука, 4 (269) 3-40-01 |
16/3 |
Гасіння пожеж, рятування і виконання АР та ІНР |
|
Всього |
|
|
142/28 |
|
СИЛИ ПРОТИПОЖЕЖНИХ ФОРМУВАНЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ |
|||||
8. |
Бісковицька сільська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Воютичі (096) 434-57-23 |
3/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
9. |
Бісковицька сільська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Воля Баранецька |
3/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
10. |
Боринська селищна рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Верхнє (050) 233-38-71 |
3/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
11. |
Боринська селищна рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Нижня Яблунька (098) 323-25-56 |
3/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
12. |
Боринська селищна рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Верхнє Висоцьке (096) 766 13 78, |
2/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
13. |
Добромильська міська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Міженець |
4/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
14. |
Добромильська міська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Комаровичі |
4/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
15. |
Старосамбірська міська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Волошиново |
3/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
16. |
Старосамбірська міська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Стара Сіль (096) 548 54 65 (068) 529 32 86 (097) 031 49 11 |
3/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
17. |
Стрілківська сільська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Стрілки (097) 210-20-20 |
4/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
18. |
Турківська міська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Лімна (068)0502740 |
3/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
19. |
Хирівська міська рада |
Місцевий пожежно-рятувальний підрозділ |
с. Скелівка (097) 330-77-34 |
4/1 |
Гасіння пожеж, рятування потерпілих |
|
Всього |
|
|
39/12 |
|
Всього: |
|
|
181/42 |
|
|
ІІ. СПЕЦІАЛІЗОВАНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ СІЛЬСЬКО-ГОСПОДАРСЬКИХ ТВАРИН І РОСЛИН |
|||||
СИЛИ ЛІСОВОГО ТА МИСЛИВСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА |
|||||
20. |
Філія «Самбірське лісове господарство» |
|
м. Старий Самбір вул. Дрогобицька, 2 (236) 2-44-35, |
83/2 |
Гасіння лісових пожеж |
21. |
Обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Галсільліс» |
Пожежна команда |
м. Старий Самбір, вул. Коцюбинськогоо, 6 т. (238) 2-18-60 моб. (097)-116-91-96 |
65/2 |
Гасіння лісових пожеж |
22. |
Обласне комунальне спеціалізоване лісогосподарське підприємство «Галсільліс» |
Пожежна команда |
м.Турка, (269) 3-17-59, (096)-976-19-93 |
44/6 |
Гасіння лісових пожеж |
Всього за службу |
|
|
192/10 |
|
|
ІІІ. СИЛИ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЛУЖБИ ТРАНСПОРТНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
|||||
СИЛИ РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» |
|||||
23. |
Регіональна філія «Львівська залізниця» |
Протирозмивний поїзд |
Станція Самбір (032) 226-33-30 |
4/- |
Підвіз протирозмивних матеріалів |
24. |
Залізнична станція «Самбір» |
|
Станція Самбір |
20/- |
Евакуація населення |
Всього: |
|
|
24/- |
|
|
АТП |
|||||
25. |
ТзОВ «Самбірське АТП-14608» |
автобуси |
м. Самбір, вул. Козацька, 4 |
53/- |
Евакуація населення |
Всього: |
|
|
53/- |
|
|
Всього за спеціалізовану службу: |
|
|
53/- |
|
|
ІV. СПЕЦІАЛІЗОВАНА СЛУЖБА МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
|||||
26. |
ПрАТ «Старосамбірський кар’єр» |
|
с. Торчиновичі |
20/- |
Виробництво будівельних матеріалів |
27. |
ТзОВ Молокозавод «Самбірський» |
|
м. Самбір, вул. Мазепи, 14 |
50/- |
Виробництво молока та мокопродуктів |
28 |
ТДВ «Самбірська швейна фабрика» |
|
м. Самбір, вул. Музейна, 6 |
50/- |
Пошиття верхнього одягу |
29 |
Відділ фінансово-господарського забезпечення Самбірської районної державної адміністрації |
|
м. Самбір, вул. Мазепи, 8 |
4/- |
Здійснення обліку Самбірського районного резерву матеріально-технічних ресурсів |
|
Всього за спеціалізовану службу: |
|
|
124/- |
|
V. СИЛИ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЛУЖБИ ЗВ’ЯЗКУ ТА ОПОВІЩЕННЯ |
|||||
30 |
Управління Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України у Львівській області |
Особовий склад |
м. Львів, вул. Вітовського, 55 |
2/- |
Проведення оповіщення |
31 |
ТзОВ НВП «Галтехноком» |
|
м. Львів, вул. Хімічна, 20 |
2/- |
Проведення ремонтних робіт, технічне обслуговування системи оповіщення |
32 |
ТОВ «Лімнет» |
Ремонтна бригада |
м. Хирів, вул. Січових Стрілців, 69 (067) 31-12-121 (067) 39-32-052 |
2/- |
Проведення ремонтних робіт, технічне обслуговування системи оповіщення |
33 |
ДП НТЦ «Уарнет» |
Ремонтна бригада |
м. Самбір, пр. Конюшкевича, 1/3 (03236) 20-0-01 (03236) 20-0-06 |
2/- |
Ведення аварійно-відновлювальних робіт на телекомунікацій-них мережах та об’єктах пошкоджених внаслідок надзвичайних ситуацій |
34 |
Дільниця мережі доступу № 313/10 м. Самбір Львівської філії акціонерного товариства «Укртелеком» |
Ремонтна бригада |
м. Самбір, вул. Чайковського, 15, (080) 05-06-800 |
4/- |
Ведення аварійно-відновлювальних робіт на телекомунікацій-них мережах та об’єктах пошкоджених внаслідок надзвичайних ситуацій |
35 |
Радіомовлення «Поступ» |
Особовий склад |
вул. Мазепи, 8 м. Самбір (097) 96-85-282 |
1/- |
Проведення оповіщення населення |
36 |
Радіомовлення «Карпатський гомін» |
Особовий склад |
вул. Міцкевича, м. Турка (096) 27-00-752 |
1/ |
Проведення оповіщення населення |
37 |
Радіомовлення «Голос Прикарпаття» |
Особовий склад |
м. Старий Самбір, пл. Ринок, 7 (03238) 21-5-05, (067) 370-42-04 |
1/- |
Проведення оповіщення населення |
38 |
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Самбірської районної державної адміністрації |
Особовий склад |
вул. Мазепи, 8 м. Самбір |
1/- |
Проведення оповіщення населення |
|
Всього за спеціалізовану службу: |
|
|
16/0 |
|
VI. СИЛИ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЛУЖБИ ЕНЕРГЕТИКИ |
|||||
СИЛИ ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРИКАРПАТЗАХІДТРАНС» |
|||||
39 |
ДП «ПрикарпатЗахідтранс» ЛВДС-1К (нафтопродуктопровід і нерухоме майно перебувають в арешті. Управління майном здійснює АТ «Укртранснафта») |
Аварійно-відновлювальний пункт |
с. Страшевичі Нач. ЛВДС «1К» (03238) 21-4-65 (0665613809 моб.), Черг. змiни (оператор) (03238) 65-7-20, 32-44 (0503756334 моб.) |
54/4 |
Обслуговування магістральних продуктопроводів |
Всього: |
|
|
54/4 |
|
|
СИЛИ АТ «ЛЬВІВГАЗ» |
|||||
40 |
Самбірське відділення АТ «Львівгаз» (Самбірська, Старосамбірська, Мостиська дільниці) |
Аварійна бригада |
м. Самбір вул. Перимешлянська, 53 259-11-01 (1052), 259-11-01 (1841) (067) 900-87-46 |
61/9 |
Обслуговування газопровідних мереж |
Всього: |
|
|
61/9 |
|
|
СИЛИ ПрАТ «ЛЬВІВОБЛЕНЕРГО» |
|||||
41 |
Карпатський район електричних мереж ПрАТ «Львівобленерго» - Самбірсько-Старосамбірська ДЕМ-1 - Турківська ДЕМ-2 |
Аварійно-відновлювальні та оперативно-виїзні бригади |
м. Старий Самбiр, (0238)-2-14-46 |
101/12 |
Проведення першочергових відновлювальних та ремонтних робіт в електромережах |
Всього: |
|
101/12 |
|
||
|
Всього за спеціалізовану службу: |
|
216/25 |
|
|
VII. СИЛИ КОМУНАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЛУЖБИ |
|||||
42 |
Самбірське міське виробниче управління житлово-комунального господарства |
Ланка по утриманню доріг/водних об’єктів |
м. Самбір, вул. Шухевича, 1 (236) 3-31-98 |
20/- |
Проведення аварійно-відновлювальних робіт на автомобільних дорогах міста, розчистка заторів на річках міста |
43 |
Підприємство теплових мереж «Самбір-теплокомуненерго» |
Ланка по утриманню мереж теплопостачання |
м. Самбір, вул. Крушельницької, 9 (236) 3-40-47 |
46/1 |
Проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах теплопостачання |
44 |
Самбірське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства |
Ланка по утриманню мереж водопостачання та водовідведення |
м. Самбір, вул. Шевченка, 59а (236) 3-42-61 |
94/5 |
Проведення аварійно-відновлювальних робіт на мережах водопостачання та водовідведення |
Всього за спеціалізовану службу: |
|
|
160/6 |
|
|
VIII. СИЛИ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЛУЖБИ ІНЖЕНЕРНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ |
|||||
45 |
Самбірська експлуатаційна дільниця басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну |
Ремонтна бригада |
м. Самбір, вул. Шевченка, 59
|
4/- |
Проведення берегоукріплюючих та руслорегулюючої роботи |
Всього за спеціалізовану сдужбу: |
|
|
4/- |
|
|
ІХ. СИЛИ МЕДИЧНОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЛУЖБИ |
|||||
46 |
КНП СМР «Самбірська центральна лікарня» |
|
м. Самбір, вул. Шпитальна, 14 |
100/10 |
Надання медичної допломоги |
47 |
КНП СМР «Старосамбірська районна лікарня» |
|
м. Старий Самбір, вул. Л. Галицького, 86 |
100/10 |
Надання медичної допломоги |
48 |
КНП «Турківська цетральна міська лікарня» Турківської міської ради |
|
с. Завадівка, вул. Військове містечко, 8а |
100/10- |
Надання медичної допломоги |
Всього за спеціалізовану службу: |
|
|
300/30 |
|
|
Х. СИЛИ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПІБЛІЧНОГО (ГРОМАДСЬКОГО) ПОРЯДКУ |
|||||
ПІДПОРЯДКОВАНІ ПІДРОЗДІЛИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
|||||
49 |
Самбірський районний відділ ГУ НП у Львівській області |
Районний відділ |
м. Самбір, вул. С. Бандери, 4, тел. (03236) 6 03 02 |
108/22 |
Охорона (публічного) громадського порядку |
Всього за спеціалізовану сдужбу: |
|
|
108/22 |
|
|
Всього за Самбірський район: |
|
|
1353/132 |
|
Додаток 4
до Положення про Самбірську ланку територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області
Перелік
територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту місцевого рівня Самбірської ланки територіальної підсистеми Єдиної державної системи цивільного захисту Львівської області, що утворюються органами управління і суб’єктами господарювання
№ |
Найменування спеціалізованої служби цивільного захисту |
Орган управління районної спеціалізованої служби цивільного захисту |
Органи, організації та суб’єкти господарювання, що входять до складу спеціалізованої служби цивільного захисту |
1. |
Спеціалізована служба захисту сільськогосподарських тварин і рослин |
Самбірське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області |
Філія державного підприємства «Самбірське лісове господарство» державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» |
Суб’єкти господарювання сільськогосподарського спрямування |
|||
2. |
Спеціалізована служба енергетики |
Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації |
Карпатський район електричних мереж |
Самбірське відділення акціонерного товариства «Львівгаз» |
|||
Суб’єкти господарювання паливно-енергетичного комплексу |
|||
3. |
Комунально-технічна спеціалізована служба |
Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації |
Суб’єкти господарювання житлово-комунального господарства |
Суб’єкти господарювання дорожньо-експлуатаційного спрямування |
|||
4. |
Спеціалізована служба інженерного забезпечення |
Відділ містобудування та архітектури районної державної адміністрації |
Самбірська експлуатаційна дільниця басейнового управління водних ресурсів річок Західного Бугу та Сяну |
Суб’єкти господарювання будівельного та будівельно-експлуатаційного спрямування |
|||
5. |
Спеціалізована служба матеріального забезпечення |
Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації |
Відділ фінансово-господарського забезпечення Самбірської районної державної адміністрації |
Суб’єкти господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері торгівлі та харчування, виробництва та постачання питної води, продовольства та речового майна, будівельних матеріалів, робочого інвентарю і спеціального одягу, засобів радіаційного та хімічного захисту, засобів і послуг зв’язку, медико-санітарного майна, дегазаційних, пально-мастильних та інших матеріалів |
|||
6. |
Медична спеціалізована служба |
Комунальне неприбуткове підприємство Самбірської міської ради «Самбірська центральна лікарня» |
Самбірський районний відділ державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» |
Заклади охорони здоров’я Самбірського району |
|||
7. |
Спеціалізована служба транспортного забезпечення |
Управління соціально-економічного розвитку районної державної адміністрації |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Самбірське АТП-14608» |
Відокремлений підрозділ «Самбірська дистанція колії» державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» |
|||
Суб’єкти господарювання, що провадять діяльність у сфері автомобільних, залізничних перевезень |
|||
Суб’єкти господарювання, що провадять діяльність у сфері ремонту та технічного обслуговування автомобільної, інженерної та спеціальної техніки і засобів |
|||
Суб’єкти господарювання, що провадять діяльність у галузі дорожнього господарства |
|||
8. |
Спеціалізована служба зв’язку та оповіщення |
Відділ з питань оборонної роботи та цивільного захисту районної державної адміністрації |
Дільниця мережі доступу № 313/10 м. Самбір Львівської філії акціонерного товариства «Укртелеком» |
Радіомовлення «Поступ» |
|||
Радіомовлення «Карпатський гомін» |
|||
Радіомовлення «Голос Прикарпаття» |
|||
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Самбірської районної державної адміністрації |
|||
9. |
Спеціалізована служба охорони публічного (громадського) порядку |
Самбірський районний відділ поліції Головного управління Національної поліції у Львівській області |
Охоронні підрозділи, служби, суб’єкти господарювання |
10. |
Пожежно-рятувальна спеціалізована служба |
Самбірське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області |
Підрозділи відомчої пожежної охорони, місцевої та добровільної пожежної охорони |